Kada je 2014. godine u jednom malom uredu u Splitu pokrenut GetByBus, nitko nije mogao slutiti da će ta jednostavna ideja prerasti u ono što je danas Traveling.com – međunarodna platforma za autobusni, trajektni i željeznički prijevoz koju koristi više od milijun ljudi mjesečno.
'Krenuli smo bez velikih očekivanja – htjeli smo samo omogućiti ljudima da jednostavno i bez nervoze rezerviraju autobusnu kartu online', prisjeća se Ante Dagelić, CEO hrvatskog tima.
'U to vrijeme digitalizacija u prijevozu kod nas gotovo da nije postojala. Mnoge informacije bile su rasute, teško dostupne ili potpuno offline'.
Uskoro nakon GetByBus-a nastaje i sestrinska platforma GetByFerry, koja korisnicima omogućuje rezervaciju brodskih karata prema jadranskim otocima.
Više od karte – stvaranje nove kulture putovanja
Novi brend Traveling.com zadržava sve ono što su korisnici voljeli kod GetByBus i GetByFerry – preglednost, lokalnu podršku i suradnju s domaćim prijevoznicima – ali sada unutar suvremenog i globalno prepoznatljivog identiteta.
'Jedan stariji gospodin došao nam je osobno u ured jer mu sin nije bio doma da mu pomogne. Kad vidiš da netko u 70-ima koristi tvoju aplikaciju za kupnju trajektne karte – znaš da radiš nešto ispravno', kaže Dagelić.
Hrvatska uloga u međunarodnoj mreži
Danas je Traveling.com dio globalne Travelier grupacije, uz brendove poput 12Go, Deonibus i Bookaway. No, operativno i vrijednosno, srce platforme ostaje u Hrvatskoj. Sjedište je i dalje u Splitu, a tim od 60 zaposlenika svakodnevno radi s domaćim prijevoznicima kopnenog i morskog prometa koji su od prvih dana bili partneri u digitalizaciji putovanja.
'Mi smo samo alat. Prava snaga leži u mreži domaćih prijevoznika koje smo digitalizirali zajedno. Naš uspjeh je zajednički', ističe Dagelić.
Traveling.com danas nudi potpunu pokrivenost autobusnih, trajektnih i željezničkih linija u Hrvatskoj, ali i tisuće ruta diljem Europe, Azije i Latinske Amerike.
Zašto baš ime Traveling.com?
'Htjeli smo ime koje komunicira jednostavno, točno ono što radimo – povezujemo ljude s njihovim putovanjima', pojašnjava Dagelić.
'Traveling je riječ koju svi razumiju, bez obzira odakle dolaze. To je pojam koji je u duhu našeg proizvoda: lagano, dostupno i univerzalno'.
Gdje završava booking, počinje putovanje
Za domaće korisnike, Traveling.com i dalje znači poznato iskustvo – hrvatski jezik, podrška iz Splita i suradnja s lokalnim autobusnim prijevoznicima i brodarima. No sada uz još bolje korisničko iskustvo, više opcija i svjetsku dostupnost.
Što je nekad bio lokalni projekt, danas postaje standard u svijetu digitalnog putovanja – potvrda da dobro putovanje doista može početi bilo gdje, čak i u malom uredu u Splitu.