Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Hrvatske tvrtke na međunarodnom sajmu PLMA

Hrvatske tvrtke na međunarodnom sajmu PLMA

Privatne robne marke sve traženije

Devet hrvatskih prehrambenih tvrtki, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore predstavilo se na međunarodnom sajmu PLMA’s 2025 World of Private Label koji se od 20. do 21. svibnja održao u Amsterdamu.

Na sajmu je izlagalo 3.100 tvrtki iz 75 zemalja, a posjetilo ga 19.000 trgovaca na malo, veletrgovaca i drugih trgovačkih profesionalaca iz više od 125 zemalja.

Na prehrambenom dijelu sajma, na nacionalnom štandu nastupili su Apimel, Ekos cakes, Frozen food international, Kraš, Naturala, New bakery, Nutrifit food, PIP i ZMH Horvat.

Sve veća popularnost privatnih robnih marki posljednjih godina dovela je do njihova dosad neviđenog tržišnog udjela u cijelom svijetu. Prema podacima organizatora sajma odnosno rezultatima istraživanja koje je predstavio, privatne robne marke čine više od 30 posto svih proizvoda prodanih u petnaest europskih zemalja i više od 50 posto u još šest zemalja u Europi.

'Značaj robnih marki neprestano raste pa je uloga ovog sajma sve veća i sve je teže dobiti traženu površinu za izlaganje. HGK će nastaviti organizirati zajednički nastup hrvatskih prehrambenih tvrtki prepoznajući važnost ovog specifičnog kanala predstavljanja hrvatske prehrambene industrije. Zadnje tri godine projektu se pridružilo i Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva sufinancirajući nastup hrvatskih tvrtki putem Programa za sufinanciranje organiziranog nastupa hrvatskih gospodarstvenika na velikim međunarodnim sajmovima. Na sajmu je više od 70 nacionalnih paviljona koji su uglavnom subvencionirani javnim sredstvima, što je jasan dokaz da su i drugi prepoznali plasman proizvoda svoje prehrambene industrije putem robnih marki kao ključan', istaknula je Jelena Đugum, direktorica Sektora za poljoprivredu HGK.

HGK je po deseti put organizirao zajednički nastup domaćih tvrtki na sajmu robnih marki, a uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva ove godine osigurana je značajna potpora tako da je članicama HGK trošak nastupa bio oko 50 posto manji u odnosu na prijašnje godine.

Kraš je prvi put sudjelovao na ovom prestižnom sajmu i predstavio raznolik asortiman svojih proizvoda koji su privukli značajnu pažnju posjetitelja.

'Sajam nam je pružio vrijednu priliku za uspostavljanje novih poslovnih suradnji i daljnji razvoj kategorije robnih marki', kazala je Anja Tolić, projektni menadžer za privatne robne marke u Krašu.

Svoj prvi nastup na međunarodnom sajmu robnih marki imao je i Ekos cakes Varaždin, proizvođač svježih i duboko zamrznutih slastičarskih proizvodnih te funkcionalnih pekarskih proizvoda, a očekivanja su im velika.

'Sa širokom paletom sviježih kolača i lepinja dugi niz godina već smo prisutni na internacionalnom tržištu, prvenstveno u srednjoj Europi. Inovativnost i kreacije su glavna odlika naših svježih kolača, što kupci prepoznaju te smo sigurni da smo i na ovom sajmu stekli nove poslovne kontakte', kazao je Marko Štefulj, direktor prodaje u Ekos cakes Varaždin.

New Bakery je odavno prepoznao sajam PLMA kao jako dobru priliku za širenje međunarodnog poslovanja.

'Zahvaljujemo HGK na izvrsnoj organizaciji. Sajam je bio obećavajući i vjerujemo da smo kroz dva dana uspjeli pokazati naše proizvode velikom broju potencijalnih novih partnera i započeti razgovore o suradnji. Nadamo se da će u budućnosti biti još više izlagača iz Hrvatske na zajedničkom štandu, jer zajedno smo jači', poručio je Pavao Pocrnić, voditelj ključnih kupaca u tvrtki New Bakery.

Nastup na sajmovima u inozemstvu je vrlo važan i za plasman proizvoda tvrtke Apimel, koja se bavi proizvodnjom i preradom meda i drugih pčelinjih proizvoda, a posebno ističu PLMA jer su sve najbolje izvozne suradnje dogovorili na ovom sajmu, kaže Hrvoje Gregačević, direktor Apimela.

'Odgovara nam i njegova 'poslovna' orijentiranost - nema pristupa šire javnosti, traje 'samo' dva dana što je više nego dovoljno. Nadamo da će HGK i Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva i ubuduće podupirati nastup na ovom sajmu', zaključuje Gregačević.

U Amsterdamu, na ukupno 45.000 m2  izložbenog prostora u devet dvorana za prehrambene i pet dvorana za neprehrambene proizvode, nastupilo je ukupno 19 tvrtki iz Hrvatske. Sajam je omogućio nova partnerstva i tvrtkama i trgovcima, kojima je na jednom mjestu bio dostupan širok spektar proizvoda, od jeftinih alternativa do premium proizvoda, u kategorijama od hrane i pića do proizvoda za zdravlje i ljepotu te potrepština za kućanstvo.

Vaša reakcija na temu