Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
NAKON MELODIJA JADRANA: U Splitu će se održati panel o razvoju glazbene industrije u Hrvatskoj
Kultura Piše: Dalmatinski portal

NAKON MELODIJA JADRANA: U Splitu će se održati panel o razvoju glazbene industrije u Hrvatskoj

Okupljaju se izvođači, diskografi, organizatori festivala i predstavnici digitalnih platformi

U organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) i HUP - Koordinacije kreativnih i kulturnih industrija, u ponedjeljak, 30. lipnja u splitskom Hotelu Park, održat će se panel rasprava na temu razvoja glazbene industrije u Hrvatskoj.

'Kulturne i kreativne industrije nisu samo pokazatelj kulturnog identiteta, već predstavljaju vitalan i rastući segment nacionalnog gospodarstva, s izravnim i mjerljivim učinkom na BDP, zapošljavanje, izvoz i inovacije. Upravo zbog toga smatramo kako ih je potrebno i tretirati ravnopravno s ostalim gospodarskim sektorima, osobito u kontekstu potpora i instrumenata usmjerenih na razvoj malog i srednjeg poduzetništva, koje i čini najveći dio ovih industrija', poručuju organizatori.

Nakon Melodija Jadrana 2025., koje su dan prije, okupljaju se relevantni predstavnici glazbene industrije - izvođači, diskografi, organizatori festivala i predstavnici digitalnih platformi, kako bi se razgovaralo o inicijativi definiranja strateškog dokumenta s ciljem postavljanja temelja za daljnji sustavniji pristup razvoju naše glazbene industrije.

Sudionici su Irena Weber (HUP), Tomo Mrduljaš (Hrvatsko društvo skladatelja), Maja Vidmar Klarić (Croatia Records), Saša Antić (Hrvatsko društvo skladatelja), Dario Draštata (ZAPRAF), Jakov Kolega (Greengreen Advisory), Nenad Marčec (HUP – Koordinacija kreativnih i kulturnih industrija).

Vaša reakcija na temu