Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Žaklina Antonijević FOTO: U sinjskoj Galeriji Sikirica otvorena izložba Andree Musa
Kultura Piše: Dalmatinski portal

FOTO: U sinjskoj Galeriji Sikirica otvorena izložba Andree Musa

'Uzorci pohranjenog vremena'

U sinjskoj Gradskoj galeriji Sikirica otvorena je 'Uzorci pohranjenog vremena' autorice Andree Muse.

Andrea Musa već dva desetljeća u svom umjetničkom radu istražuje različite oblike protočnosti vremena i manifestacije različitih aspekata temporalnosti u prirodnim sustavima. U kontekstu toga, ciklus kojim se predstavlja u Sinju, vezuje se na prethodna autorska istraživanja i umjetničke interpretacije fenomena vremena započete u ranijim serijama – 'Prostorno-vremensko protjecanje' (2014. – 2016.), 'Slani zrak' (2017. – 2019.) i 'Svijet se i dalje kreće' (2018.).

Na ciklusu 'Uzorci pohranjenog vremena' umjetnica radi posljednje dvije godina (i još se nastavlja), specifičan je utoliko što donosi određeni autorski presjek dugogodišnjeg istraživačkog interesa te svojevrsnu kompilaciju arhivske građe i materijala sakupljenih u posljednjih dvadeset godina. U okviru izložbe taj je presjek predstavljen u formi kratkog video rada koji obuhvaća isječke spontanih videozapisa nastalih za vrijeme boravaka u prirodi, dok glazbenu podlogu čine klavirske improvizacije kanadsko-berlinskog skladatelja i umjetnika zvuka Timothyja Isherwooda.

'Premda bismo slikarstvo Andree Muse formalno mogli definirati kao pejzažno, ono je svojom promišljenošću i slojevitošću tematski na tragu filozofije egzistencijalizma, makar u onom dijelu u kojem autorica kroz umjetnost promišlja univerzalna ljudska pitanja traženja smisla, odnosa individualnog i kolektivnog, prolaznosti i trajanja. Pritom stvarni, često faktografski precizni elementi krajolika postaju tek zamišljene točke susreta čovjeka sa samim sobom, a platno postaje prostor autorske i ljudske introspekcije', ističe u predgovoru kustosica izložbe, Ana Žanko

Vaša reakcija na temu