Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Domovinski pokret prijavio Državnom inspektoratu plakate na hindskom jeziku u Zagrebu

Domovinski pokret prijavio Državnom inspektoratu plakate na hindskom jeziku u Zagrebu

'Dom je bliže nego što misliš'

Brojne su reakcije građana nakon što su se po Zagrebu pojavili plakati na jeziku stranih radnika iz Azije. Reagirale su i neke političke stranke, pa je tako Domovinski pokret prijavio Kaufland i plakate Državnom inspektoratu. Iz DP-a su danas poslijepodne najavili da organiziraju i konferenciju za medije koja će se održati u srijedu, javlja Večernjak.

Na konferenciji će se obratiti predsjednik Kluba zastupnika Domovinskog pokreta Ivica Kukavica, a glavna tema bit će prijava koju je stranka uputila Državnom inspektoratu zbog plakata trgovačkog lanca Kaufland na hindskom jeziku, postavljenih na području Zagreba.

Domovinski pokret tom prilikom namjerava iznijeti svoj stav o jeziku u javnom prostoru i najaviti daljnje korake koje planira poduzeti po ovom pitanju.

Trgovački lanac Kaufland pokrenuo je oglasnu kampanju u Zagrebu u kojoj se reklamne poruke upućuju na stranim jezicima, poput hindskog i filipinskog. Jedna od poruka na hindskom jeziku glasi: 'Dom je bliže nego što misliš'. Plakati se nalaze diljem grada – od javnog prijevoza do velikih billboarda – i prikazuju proizvode karakteristične za indijsku, filipinsku i druge kuhinje, uz hrvatski prijevod poruke pri dnu. Kampanja je vizualno usklađena s prepoznatljivim crveno-bijelim dizajnom Kauflanda, a očito je usmjerena na strane radnike i migrante koji žive u Zagrebu.

Vaša reakcija na temu