Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Šušnjar poduzetnicima: Vaš uspjeh je uspjeh države

Šušnjar poduzetnicima: Vaš uspjeh je uspjeh države

Dodijeljeni su certifikati direktorima koji su završili poslovnu edukaciju

U hotelu Esplanade u Zagrebu svečano su dodijeljeni certifikati polaznicima programa SkillUp, poslovne edukacije namijenjene glavnim izvršnim direktorima malih i srednjih poduzeća. Certifikate je uručio ministar gospodarstva Ante Šušnjar, koji je tom prilikom istaknuo važnost ulaganja u znanje i razvoj poduzetnika kao temelja gospodarskog napretka.

'Vi zapošljavate, potičete inovacije, jačate konkurentnost i doprinosite stabilnosti društva u cjelini. Interes države je uspješan poduzetnik. Taj uspješan poduzetnik generira novu vrijednost, generira novi rast, rast BDP-a i na taj način, svaki taj uspjeh je uspjeh države. Ulaganjem u upravljačke vještine, digitalne inovacije i održivo poslovanje jačamo konkurentnost hrvatskih poduzeća i gradimo temelje za dugoročan gospodarski rast', poručio je Šušnjar.

Program SkillUp, vrijedan gotovo 4 milijuna eura, financira se kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPOO) i razvijen je u partnerstvu s Međunarodnom financijskom korporacijom (IFC) iz grupacije Svjetske banke. Njegov je cilj jačanje kompetencija i osiguravanje konkurentnosti hrvatskih poduzeća u uvjetima brzih tehnoloških i inovacijskih promjena.

Dosad je kroz program prošlo više od 120 poduzetnika iz svih dijelova Hrvatske, koji zajedno upravljaju s više od 3000 zaposlenih.

Polaznici su prošli kroz pet modula posvećenih umjetnoj inteligenciji, marketingu i brandingu, upravljanju, okolišnoj i društvenoj odgovornosti te strategijama rasta. Tijekom ukupno 50 sati edukacije, više od 30 predavača iz Hrvatske i svijeta približilo je polaznicima ključne teme kroz hibridne radionice, masterclassove te individualne konzultacije s personaliziranim rješenjima.

Kroz intenzivne radne retreate održane u Tuheljskim Toplicama, Splitu, Rijeci, Šibeniku i Slavonskom Brodu, sudionici su stekli praktična znanja, razmjenjivali iskustva i učili o konkretnim alatima za vođenje timova i rast poslovanja

'Kroz ovaj program postavili smo temelje za tvrtke koje će rasti, biti inovativne i stvarati trendove na tržištu koje se brzo mijenja. Utjecaj SkillUpa bit će vidljiv kroz poduzeća koja će rasti i inovirati te kroz stvaranje novih radnih mjesta i zajednica koje će izravno profitirati od uspjeha tih poduzeća', izjavio je Javier Suarez, direktor IFC-ova Odjela za savjetodavne usluge i gospodarstvo.

U sklopu dodjele certifikata održana je i panel rasprava pod nazivom 'Naše SkillUp iskustvo' na kojoj su sudjelovali Filip Žic (Notus IT), Željka Damjanović (Nimco Brands & Liqueurs) i Zlatko Vodanović (Jadranska jedrenja).

'Kroz SkillUp program dobili smo nova znanja i vještine, ali i vrijedne kontakte. Najviše nam je koristilo mentorstvo i rad na stvarnim izazovima iz vlastitog poslovanja. Ovaj program nam je došao u pravom trenutku planiranja daljnjega rasta tvrtke i prilagodbi novim tehnologijama', izjavili su poduzetnici tijekom panel rasprave.

Program se nastavlja i u 2026. godini, kada će uključiti dodatne radionice za mala i srednja poduzeća te mentorski program za dosadašnje sudionike. Planira se i uspostava modela 'training of trainers', kojim će se osigurati prijenos znanja hrvatskim institucijama i kontinuitet programa i nakon formalnog završetka projekta.

'Naš je cilj da znanje stečeno kroz ovakve programe rezultira novim ulaganjima, rastom i snažnijim hrvatskim gospodarstvom. Vlada i Ministarstvo gospodarstva ostaju predani partneri svakom poduzetniku na tom putu', zaključio je Šušnjar.

Vaša reakcija na temu