Glovo, multikategorijska platforma koja korisnicima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, najavljuje partnerstvo sa Pet centrom, specijaliziranim maloprodajnim lancem hrane i kompletne opreme za sve kućne ljubimce.
Vlasnici kućnih ljubimaca iz Zagreba, Dubrovnika, Splita, Kaštela, Rijeke, Pule, Osijeka i Čakovca mogu birati između čak više od 6600 proizvoda koji se prodaju na 19 lokacija Pet centra dostupnih u aplikaciji Glovo, uz brzu dostavu na kućnu adresu, za manje od 60 minuta.
Pristupanjem kategoriji 'Trgovine i darovi' u okviru aplikacije, Glovo korisnici će imati pristup najrazličitijim proizvodima za pse, mačke, male životinje, ptice i akvarijske ribice.
Ponuda proizvoda obuhvaća: hranu i poslastice za kućne ljubimce, raznovrsnu opremu, proizvode za njegu i higijenu, igračke, transportne torbe, akvarije, terarije i druge specijalizirane proizvode za ljubimce, iz čak šest kategorija dostupnih u Pet centar dućanima.
Svaki Pet centar dućan opremljen je i veterinarskom ljekarnom, koja korisnicima Glovo aplikacije nudi niz dodataka prehrani i veterinarsko-medicinskih proizvoda za njihove ljubimce.
Prema riječima predstavnika tvrtke, Pet centar je prepoznat kao vodeća specijalizirana maloprodaja za kućne ljubimce u regiji. Udruživanje s Glovom prirodan je slijed razvoja poslovanja tvrtke čija je misija ponuditi najširi asortiman proizvoda za kućne ljubimce te kontinuirano unaprjeđivati ponudu, osiguravajući najbolje cijene i kvalitetu za vlasnike kućnih ljubimaca.
Kroz ovo strateško partnerstvo, Glovo se fokusira na rastuće potrebe i preferencije svojih korisnika. O tome svjedoči izuzetan rast potražnje u kategoriji proizvoda za njegu kućnih ljubimaca 2022. godine, koji je registrirao impresivan porast obujma prodaje od 162%, što ga čini jednim od najuspješnijih neprehrambenih trendova u potražnji tokom prošle godine.
O Glovu
Glovo je aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, trgovina mješovitom robom i supermarketa te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je svima omogućiti jednostavan pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu uživati u onome što žele, kada žele, gdje žele. Osnovan 2014. u Barceloni, djeluje u 25 zemalja Europe, središnje Azije i Afrike.