Stradivarius je ponovno otvorio svoju preuređenu trgovinu u Mall of Splitu. S više od 485 m2 prodajnog prostora i jednom etažom, jedina je Stradivarius trgovina u Splitu, a brand ima ukupno sedam poslovnih prostora u Hrvatskoj.
Uređenje ove trgovine temelji se na novom konceptu WAVE. Ovaj novi dizajn svoj fokus stavlja na zaobljene oblike i završne obrade - rubovi se pretvaraju u zakrivljene linije koje podsjećajući na morske valove. Paleta bijelih, sivih, oker i bež boja s minimalističkim dodacima, stavlja fokus na proizvode i kolekcije. WAVE inzistira na korištenju prirodnih materijala, poput vapnenog cementa mineralnog podrijetla, kojim se stvara tekstura nekoliko zidova. LED rasvjeta je u skladu s ekološkim kriterijima i osigurava ravnomjerno svjetlo svugdje u trgovini. Ovo je prva trgovina u Hrvatskoj koja ima ovaj inovativni koncept uređenja.
Trgovina uključuje program prikupljanja odjeće koja se donira ili reciklira, čime se surađuje s društvenim organizacijama te smanjuje potrošnja sirovina i proizvodnja otpada. Štoviše, ima i SINT program-integrirani sustav upravljanja zalihama kojim se skraćuje vrijeme isporuke i poboljšava usluga korisnicima, a u trgovini se mogu pronaći i svi proizvodi najnovijih kolekcija.
Stradivarius je dio Inditex grupe, jedne od vodećih svjetskih tekstilnih grupa. Njegova povijest započela je 1994. godine s violinskim ključem koji je postao sinonim branda. Brend kreira tisuće odjevnih predmeta i modnih dodataka godišnje u Španjolskoj, koji se distribuiraju u više od 900 trgovina u 64 zemlje u kojima je prisutan te putem online trgovine koja pokriva prodaju gotovo u cijelom svijetu. To Stradivarius čini jednim od vodećih brendova na modnom tržištu diljem svijeta.