Na Ultra Europe festivalu moguće je doživjeti toliko toga. U prvom redu - fantastičnu glazbu, a lineup ove godine predvode Martin Garrix, Tiësto, Carl Cox i Hardwell uz još 84 drugih glazbenih imena.
Jednako nezaboravni su i outfiti posjetitelja. Proteklih godina mogli smo vidjeti Indijance, anđele, jednoroge, s time da je glavno pravilo - važno je biti drugačiji (i sa što manje odjeće), jer je to jedini način da se istakneš među 150.000 posjetitelja koliko se očekuje ove godine i to iz više od 100 zemalja.
Na Ultri je zato uistinu moguće pronaći scene koje nećete pronaći nigdje drugdje na svijetu.
Stoga, ako ove vas ovog vikenda, točnije od 11. do 13. srpnja, put odvede prema Parku mladeži, nemojte se iznenaditi kada vas tamo dočeka gigantski Wolt ruksak. Kada kažemo gigantski, stvarno to mislimo jer će unutar festivalskog prostora biti postavljena ogromna replika prepoznatljive plave torbe koju smo naviknuli vidjeti po splitskim ulicama.
Wolt je, naime, i ove godine službeni delivery partner Ultra Europe festivala, no vodeća platforma za dostavu hrane je za 11. izdanje jednog od najpoznatijih europskih glazbenih festivala odlučila pripremiti nešto sasvim drugačije. Tako su Wolt Chill Zonu osmislili kao gigantski Wolt ruksak, a ideju potpisuje kreativna agencija Hangar Media.
Unutar ove vizualno upečatljive zone posjetitelji će moći uživati u udobnim ležaljkama i jastucima na umjetnoj travi, koristiti stanice za punjenje mobitela s raznim priključcima te pristupiti besplatnom Wi-Fi-ju. Na stolićima između ležaljki bit će dostupne Wolt brošure s QR kodovima za preuzimanje aplikacije i informacije o aktualnim promocijama, dok će ambijentalna glazba dodatno doprinositi opuštenoj atmosferi.
U Chill Zoni bit će organizirane i dvije igre za sve posjetitelje 'Wolt ruksaka'. Prva je Plinko igra, gdje posjetitelji koji pokažu da su preuzeli Wolt aplikaciju ili je već imaju dobivaju token koji spuštaju na posebno brendiranu Plinko ploču. Ovisno o tome gdje token padne, mogu osvojiti vrijedne nagrade poput Wolt bonova u iznosu od 20 do 50 eura, Wolt Gold članstva, promo kodova, brendiranih suvenira ili besplatne dostave. Druga je Mash Experience, interaktivna stanica za stvaranje glazbe koja omogućuje svakome da se okuša kao DJ i kombinira fizičke kontrole s digitalnom tehnologijom za kreiranje ritmova, melodija i beatova, sve u prepoznatljivom Wolt stilu.
Ogromna replika pritom neće biti jedina Wolt torba na Ultri, jer će po cijelom festivalu hodati hostese s prepoznatljivim plavim Wolt ruksacima i prolaznicima nuditi mogućnost da preuzmu Wolt aplikaciju i registriraju se na licu mjesta, uz instant nagradu u obliku 14 dana besplatne dostave i 30 % popusta na prvu narudžbu. Nakon registracije, korisnici će moći birati jedan od ruksaka iz kojih izvlače skrivene nagrade - od većih poput bonova do manjih suvenira i promo kodova.