Nova božićno-novogodišnja kampanja brenda Ivana Cvrlje nosi simboličan naziv 'Dalmatinkin kutak' i snimljena je na jedinstvenoj lokaciji — u prostoru nekada slavne, danas devastirane tvornice konca Dalmatinka. Ovaj nekadašnji industrijski gigant, prepoznat diljem Europe i svijeta po proizvodnji konca za šivanje, pletenje i vezenje, desetljećima je bio ponos i hranitelj cijele Cetinske krajine.
Upravo zato, kampanja ima snažnu emotivnu dimenziju: oživljava mjesto koje je oblikovalo živote generacija žena, a danas stoji kao nijemi svjedok jednog vremena.
U hladnu i derutnu halu unijeli smo toplinu blagdana i glamur visoke mode: okitili bor, postavili antikni namještaj, odabrali rekvizite iz prošlih vremena, te stvorili scenografiju koja spaja nostalgiju i suvremeni luksuz. U tom kontrastu ruševnosti i sjaja još jače dolazi do izražaja bogatstvo materijala i ljepota svake haljine.
Kolekcija je nastavak našeg prepoznatljivog dizajnerskog izričaja. Ne pratimo trendove - stvaramo vlastite.
Dominiraju bezvremenske forme, siluete koje prizivaju stari Hollywood i naglašavaju skulpturalnost ženskog tijela: izdužuju liniju, ističu ono najljepše, a nježno skrivaju ono što treba ostati nenaglašeno.
Svaka haljina poseban je unikat, ručno rađen komad u kojem su utkani luksuz, raskošne čipke, pomno birani materijali i sati ručnog rada. One su stvorene za sve one trenutke u kojima žena želi zablistati i biti primijećena — u svakoj važnoj ulozi svoga života.
Ova kolekcija slavi ženu, njezinu snagu, eleganciju i unutarnju divu.
Posebnu simboliku kampanji daju njezina zaštitna lica — dvije snažne, autentične i ponosne Dalmatinke, majke i žene koje utjelovljuju duh cijelog projekta: Renata Buljan Lovrincević i Vesna Budimir.
Foto: Ivan Gudić
Make up & hair: Kristina Erdelez
Scenografija: Jasminka - Cruze Events