Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
NOVA KAMPANJA: City loves your style!
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

NOVA KAMPANJA: City loves your style!

Ovog proljeća, procvjetajte i otkrijte svoju istinsku snagu

Vrijeme je da hrabro zakoračite u nove izazove uz City Center one! Upravo to poručuje nova kampanja koja vedrim bojama, cvjetnim uzorcima i energičnim ženama svih generacija jednostavno zove da se odvažno upustite u vlastitu modnu avanturu.


Otkrijte svijetu onu istinsku snagu koju krijete u sebi i pokažite posebnost u baš svakoj situaciji. Dopustite sebi da jednostavno procvjetate i baš sve oko sebe zadivite vlastitom originalnošću. Prugice ili kvadratići, cvjetni uzorak ili monokromatske kombinacije - oduprite se svim ograničenjima koja vam nalažu što se u modnom smislu mora, a što ne te neopterećeno uživajte u životu.


Fantastičan kreativni koncept te fotografiju i ovog puta potpisuje izvanredni hrvatski fotograf Mladen Šarić, kojemu je iznova uspjelo nadmašiti očekivanja. U realizaciji njegove vizije pomogao je Saša Joka pomnim odabirom najboljih komada iz trgovina City Centera one i njihovim uvrštavanjem u ovu modnu priču. Kao lica kampanje ovog puta pojavljuje se čak sedam prekrasnih žena svih generacija - Jadranka, Irina, Ana, Tena, Iva i Leona, za čije je frizure bila zadužena Milena Maršić iz Glamoura, dok je za make-up odgovoran bio Saša Joković. A da trenutci sa snimanja kampanje nikada ne izblijede, pobrinuo se Timy Šarec koji je sve zabilježio svojom kamerom.


Rezultat ove suradnje upečatljiva je kampanja s jasnom porukom: City loves your style, ali i svaki dio vaše osobnosti koji njime izražavate.

Vaša reakcija na temu