Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Legendland se otvara 2027., već vlada pomama za 'doživotnim' ulaznicama
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Legendland se otvara 2027., već vlada pomama za 'doživotnim' ulaznicama

U prodaji su po posebnim promotivnim cijenama

Iako je otvorenje Legendlanda - najvećeg tematskog parka u Hrvatskoj, inspiriranog njenom poviješću i mitologijom - s vodenim parkom Isles od Adriata najavljeno tek za ljeto 2027., već je pobudio značajan interes svih generacija. Zavladala je, naime, pomama za doživotnim ulaznicama koje su ovih dana puštene u prodaju s izdašnim popustima - od čak 75% - povodom objave izlaska na tržište.

'Tesla Lifetime membership' koji uključuje cjeloživotan pristup tematskom i vodenom parku, i to bez čekanja u redovima, 20% popusta u restoranima, 10% popusta u hotelima te besplatan parking avanturiste će u aktualnoj promotivnoj ponudi stajati 40 eura mjesečno umjesto 'regularnih' 160 eura, odnosno 960 eura ukupno.

U ponudi je i 'Black Queen Membership' koji, pak, obuhvaća doživotan ulaz u tematski i vodeni park, zatim 10% popusta na obroke u restoranima, 5% popusta na hotelski smještaj te besplatan parking. Uz aktualan popust može se 'ugrabiti' za 25 eura mjesečno, što je 600 eura sveukupno, dok će redovno koštati 100 eura na mjesečnoj razini. 

Jedna je od opcija i 'King Epulon Membership' - mogućnost doživotnog pristupa tematskom i vodenom parku. Umjesto 60 eura mjesečno, trenutno košta 15 eura, odnosno 360 u ukupnom iznosu. Valja napomenuti kako posebna ponuda traje do 29. studenog 2023.

Čitatelji Dalmatinskog portala mogu dobiti još 5% popusta uz promotivni kod 'dalmatinski'. 


Značajan interes dokazan i istraživanjem

Poduzetnik Hesam Qaydi koji je prepoznao Hrvatsku kao investicijski raj te se, stoga, i upustio u realizaciju ovog izvanrednog projekta na zagrebačkom području nije ni dvojio oko popularnosti koju će steći uzme li se u obzir da zbog ovakvog tipa adrenalinske zabave mnogi putuju van hrvatskih granica. K tome, brojke dobivene istraživanjem tržišta njegovim uvjerenjima u potpunosti idu u prilog.

Naime, u rujnu 2023. tvrtka Valicon provela je na 1084 hrvatska građanina istraživanje o spremnosti na kupnju doživotnog članstva u Legendlandu online sustavom CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) na panelu JaZnam.hr. Njime je obuhvaćena populacija od 18 do 55 godina na nacionalno reprezentativnom uzorku prema spolu, dobi, regiji…

Istraživanje je pokazalo da bi njih 29% kupilo 'Tesla Lifetime Membership' - 27% vjerojatno te 2% zasigurno. Procjenjuje se da je ukupan broj takvih potencijalnih kupaca u populaciji 536.000.

'The Black Queen Memebership' primamljiv je za 32% ispitanika, odnosno 589.000 ljudi u Hrvatskoj. Preciznije, 28% njih vjerojatno bi ga uzelo te 4% sa sigurnošću.

Čak 38% sudionika istraživanja izrazilo je zainteresiranost za 'King Epulon Membership', što bi, preslika li se na ukupan broj stanovnika na koje se odnosi, podrazumijevalo njih 698.000. Njih je 32% navelo kako bi se vjerojatno 'počastilo' ovom ulaznicom te 6% sasvim sigurno.  

Od onih već sigurnih u kupnju, 25% kupilo bi jednu ulaznicu 'Tesla Lifetime Membership', po dvije 45% njih, tri i četiri po 14% te pet ili više 2%. Među zainteresiranima za 'Black Queen Membership', njih 26% namjerava kupiti jednu ulaznicu, njih 41% dvije, njih 14% tri, njih 15% četiri te njih 4% pet i više. Kada je posrijedi 'King Epulon Membership', 20% ispitanih odvažilo bi se na jednu, 45% na dvije, 16% na tri, 17% na četiri te naposlijetku 3% na pet ili više od pet.


72% ispitanika zabavljalo se u zabavnim parkovima, skloniji su kupnji

Istraživanje je dodatno iznijelo na vidjelo adrenalinske aspiracije podacima o posjetima drugim zabavnim parkovima kako u Hrvatskoj tako i u Europi, odnosno u svijetu. Čak je 72% ispitanih posjetilo neki od njih, pri čemu među šest navedenih Gardeland u Italiji prednjači. Posjetilo ga je 43% ispitanika.

PortAventura World u Španjolskoj posjetilo je njih 7%. Uz njega su i Europa Park u Njemačkoj te Disneyland u Francuskoj s 9% i 4% manje posjećeni nego parkovi u Hrvatskoj, što ne čudi s obzirom na geografsku udaljenost. 30% ispitanika zabavljalo se u potonjima - Aquaparku Istralandia u Novigradu te Fun Parku Biograd. Svima je zajedničko jedno - više mlađih posjetitelja no starijih.

Važno je istaknuti da su upravo oni koji su posjetili bilo koji od parkova skloniji kupnji doživotnog članstva u Legendlandu kao što je to slučaj i s najmlađom dobnom skupinom koja je sudjelovala u istraživanju (od 18 do 25 godina) te najstarijom (od 46 do 55 godina).

Ljudi koji žive u Slavoniji zainteresiraniji su od Dalmatinaca i stanovnika središnje Hrvatske - jedna je od zanimljivosti također detektiranih istraživanjem. Očekivano, veći interes vlada kod onih koji imaju djecu.

Izuzev doživotnih ulaznica, moći će se, naravno, kupiti i jednodnevne i dvodnevne po završetku izgradnje i početku rada. Polovica ispitanika, preciznije njih 49%, zainteresirana je za kupnju jednodnevnih te petina za kupnju dvodnevnih, i to za oba parka. Njih bi 16% rado kupilo jednodnevnu samo za Legendland, a 13% samo za vodeni park.


Investicija vrijedna više od vrtoglavih milijardu eura

Legendland, kako smo ranije najavili, bit će prvi i jedini tematski park u Hrvatskoj inspiriran hrvatskom poviješću i mitologijom. Istovremeno i poprilično moderan, uzmemo li u obzir ekološku osviještenost - moći će se pohvaliti nultom stopom emisije CO2 kao i 100-postotnom reciklažom otpada. 

Vrijedan je 500 milijuna eura, pri čemu ukupna investicija s pripadajućim vodenim parkom Isles of Adriata, hotelima i restoranima doseže više od vrtoglavih milijardu eura. Obuhvatit će više od 40 atrakcija, raspoređenih u šest zona - Neanderthalica, Antiquitica, The First Kingdom, Luka Renaissance, Gothica, Tesla Institute for Time Travel - među kojima su Intamin Mega coaster (126 km/h, 70 metara visine), Intamin Gyro drop (115 km/h, 100 metara visine), Intamin Launch Coaster Batman (45 metara visine), ali i brojne druge čije se specifikacije mogu pronaći na službenoj stranici www.legendland.hr

U okviru ovoga golemoga projekta otvorila se prilika i za hrvatske tvrtke. Sve one zainteresirane za promidžbu ili prodaju svojih svojih proizvoda i usluga zahtjeve mogu slati na info@legendland.hr. Primjerice, za hrvatske proizvođače automobila ili brodova može se izdvojiti određeno područje ili pak atrakcija.

Vaša reakcija na temu