Tate su super, ali postoje stereotipi zbog kojih im se naizgled 'oduzimaju' zasluge. Jedan od njih tiče se i 'vještine' mijenjanja pelena, barem se tako čini kad je riječ o baby roomovima na javnim mjestima. Te su prostorije najčešće označene simbolom majke s djetetom. Zato se postavlja pitanje - gdje su tate u toj priči?
Potaknut time, City Center one je povodom Međunarodnog dana djece odlučio uhvatiti se ukoštac s ovom predrasudom i vrata svog baby rooma 'presvući' tako da se unutar te prostorije i mame i tate osjećaju jednako dobrodošlima.
Kampanjom 'I tate, za promjenu', ovaj shopping centar nastoji naglasiti važnost uključenosti oba roditelja u odgoj mališana uz jasnu poruku: ravnopravan odgoj počinje od pelena. Upravo je zajednički pristup odgoju ključan za boljitak psihičkog i fizičkog razvoja djece, što potvrđuju i brojna istraživanja.
Više o aktualnoj kampanji City Centera one, ali i zabavnom nagradnom natječaju 'Naši pelenaši' u kojemu vas čekaju vrijedne nagrade, možete saznati na web stranici City Centera one.