Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
I tate, za promjenu
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

I tate, za promjenu

Super kampanjom City Center one poručuje kako ravnopravan odgoj počinje od pelena

Tate su super, ali postoje stereotipi zbog kojih im se naizgled 'oduzimaju' zasluge. Jedan od njih tiče se i 'vještine' mijenjanja pelena, barem se tako čini kad je riječ o baby roomovima na javnim mjestima. Te su prostorije najčešće označene simbolom majke s djetetom. Zato se postavlja pitanje - gdje su tate u toj priči?

Potaknut time, City Center one je povodom Međunarodnog dana djece odlučio uhvatiti se ukoštac s ovom predrasudom i vrata svog baby rooma 'presvući' tako da se unutar te prostorije i mame i tate osjećaju jednako dobrodošlima. 


Kampanjom 'I tate, za promjenu', ovaj shopping centar nastoji naglasiti važnost uključenosti oba roditelja u odgoj mališana uz jasnu poruku: ravnopravan odgoj počinje od pelena. Upravo je zajednički pristup odgoju ključan za boljitak psihičkog i fizičkog razvoja djece, što potvrđuju i brojna istraživanja. 

Više o aktualnoj kampanji City Centera one, ali i zabavnom nagradnom natječaju 'Naši pelenaši' u kojemu vas čekaju vrijedne nagrade, možete saznati na web stranici City Centera one


Vaša reakcija na temu