Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Htjela sam novi pametni telefon… A završila s izborom koji nisam očekivala
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Htjela sam novi pametni telefon… A završila s izborom koji nisam očekivala

Jedna sam od od onih osoba koje stvarno ne vole trgovine. Ako ikako mogu, sve naručujem putem interneta – kliknem, dodam u košaricu, dostave mi na kućnu adresu i ako mi ne odgovara, jednostavno vratim. U trgovinu odlazim samo kad baš nema druge opcije. I to se upravo sada i dogodilo… Subota prijepodne, parkiralište ispred trgovačkog centra prepuno. U sebi kolutam očima – gužva, nervoza, dugi redovi i nestrpljivi ljudi. Ali nije bilo druge. Moj stari telefon je potpuno otkazao i hitno sam trebala novi. U glavi sam imala jasan cilj: danas idem kući s iPhoneom 14 Pro Max u ljubičastoj boji. Bila sam uvjerena da ću ući, reći što želim i za pet minuta izaći. No… dogodilo se sve osim toga

San se sudario s realnošću…

Samouvjereno sam prišla prodavaču i rekla da želim iPhone iPhone 14 Pro Max. Nasmiješio se i odmahnuo glavom:
'Taj model se već dugo ne prodaje. Ako želite Pro seriju, trenutačno imamo iPhone 17 Pro.'
Nisam bila oduševljena njegovim odgovorom. Došla sam s jednom željom u glavi, a ona mi je u trenu izmakla iz ruku.

Pogledala sam oko sebe, bacila pogled na cijene ostalih modela – i skoro se onesvijestila. Cijene su bile astronomske. Kamo je nestao razum u svijetu mobitela? Moj iPhone X do jučer je još radio, a danas se više uopće nije htio uključiti. Da je po mom, koristila bih ga i dalje. Ali stvarnost je bila drugačija – srce je željelo novi telefon, a novčanik je glasno protestirao.

Doma sam došla praznih ruku…

Razočarano sam napustila trgovinu i rekla si da ću jednostavno biti bez telefona cijeli vikend. Neka – barem ću imati malo mira.
Došla sam kući, sjela na kauč, upalila televizor i pustila omiljenu seriju. Osjećaj je bio čudan. Navikla sam, dok gledam, malo baciti pogled i na Instagram ili Facebook. Ovaj put toga nije bilo.

I tada sam se sjetila prijatelja Marka koji mi je nedavno rekao nešto zanimljivo:

'Ej, znaš, moj kolega je kupio obnovljeni iPhone.'

Pričao je oduševljeno: 'Kupio si je obnovljeni iPhone 13 Pro Max. Mislio sam da je lud – tko bi normalan kupio rabljeni mobitel? Ali kad sam ga vidio, ostao sam šokiran. Izgledao je kao nov, a imao je i jednogodišnje jamstvo.'

Rabljenim uređajima ne vjerujem

Tada sam njegove riječi uzela s rezervom. Već sam više puta prodavala stvari preko oglasa i znam kako to ide. Svojim sam uređajima uvijek pažljivo rukovala – zaštitno staklo i masku stavim već prvi dan. Ali drugi? Nikad ne znaš kako je netko postupao s telefonom koji sad prodaje. Možda mu je više puta pao, ima skrivene greške koje otkriješ tek kasnije. A garancija? Uglavnom je uopće nema. Ako se pokvari – nemaš što. Pomisliti da bih za takav telefon dala 600 ili 700 eura – odbijalo me. Zato sam samo kimnula prijatelju i zaboravila na to.

No sada, kad sam ostala bez telefona, njegove su mi se riječi opet vratile u misli.

Spoznaja: REBORN® nije isto kao rabljeno

Mark mi je tada objasnio da njegov kolega nije kupio telefon na Njuškalu ili Marketplaceu, nego na gizzmo.hr, gdje imaju ponudu REBORN® obnovljenih uređaja.

S obzirom na cijene koje sam vidjela u poslovnici, bila sam spremna provjeriti sve kako bi uštedjela koji euro. Uzela sam svoj laptop i počela pretraživati.

Njihovu web trgovinu našla sam vrlo brzo i ostala iznenađena. Imali su u ponudi iPhone 14 Pro Max, koji u trgovini više uopće ne možeš kupiti. Uz njega još i druge modele - iPhone 16 Pro, iPhone 15 Plus, iPhone 14, iPhone 13 Pro Max...

Zaintrigirana, odlučila sam dublje proučiti što se zapravo krije iza riječi 'obnovljen'.

Klik za klikom otkrivala sam nove informacije…

Prvo što sam primijetila da svaki uređaj prođe test od 56-točaka. Provjeravaju sve - zaslon, bateriju, kameru, mikrofon i sve ostale komponente. Nešto ne radi, to jednostavno zamijene. Tada sam si prvi put rekla: 'Aha, to zapravo nije lutrija kao u prodaji preko oglasnika.'

Ako doplatiš, ugrađuju ti i novu bateriju. Kod svih mojih prijašnjih telefona to je bio uvijek prvi problem – nakon godinu ili dvije, baterija se istrošila.

I još nešto - telefoni su podijeljeni po stupnjevima očuvanosti. Dostupni su oni koji izgledaju kao novi, kako i oni na kojima su vidljivi tragovi korištenja. Na taj način svatko može odabrati telefon kakav mu najviše odgovara.

Točka na i? Svaki telefon ima 12-mjesečno jamstvo i mogućnost povrata u 30 dana.

Konačna odluka?

Kad sam sve to pročitala, ispred mene su bile dvije mogućnosti: ili potrošiti pravo malo bogatstvo na potpuno novi telefon, ili pružiti priliku obnovljenim uređajima.

Odluka nije bila laka, jer sam i dalje bila pomalo skeptična. No, kad sam vidjela da je dostupan moj iPhone 14 Pro Max u ljubičastoj boji o kojem sanjam – model koji se u trgovinama više uopće ne može kupiti – odlučila sam.

Kliknula sam 'dodaj u košaricu' i narudžba je bila poslana.

Nekoliko dana kasnije primila sam paket i oprezno ga otvorila. Uzela sam telefon u ruke i pažljivo ga pogledala sa svih strana. Izgledao je kao nov! Kad sam ga uključila, osjećaj je bio kao da sam ga upravo uzela s police u trgovini.

Najveće olakšanje donijela mi je činjenica da imam jednogodišnje jamstvo i mogućnost povrata u roku od 30 dana. To je bio osjećaj sigurnosti koji kod kupnje rabljenog uređaja nikada ne bih imala.

Danas je moj iPhone 14 Pro Max već četvrti mjesec u upotrebi, radi besprijekorno i još uvijek izgleda kao nov – uz zaštitno staklo i odgovarajuću masku, naravno.

Vaša reakcija na temu