Zagrebačka škola ekonomije i managementa ove je godina srušila rekord upisa na prvu godinu studija. Jednu od najvećih prednosti koju ističu ZŠEM-ovci je povezivanje s poslovnom zajednicom pa ne čudi podatak kako se 94% studenata zapošljava unutar godine dana od završetka studija.
Najbolji pokazatelj povezivanja studenata s poslovnom zajednicom je eduaktivan izlet pod nazivom Study Trip: Istra u organizaciji ZŠEM-a na kojoj su brucoši iz prve ruke mogli vidjeti što točno znači i nudi studij na ZŠEM-u. Posjetili su Infobip, vodeću globalnu komunikacijsku cloud platformu i IT kompaniju u regiji. Među prvima su imali prilike prošetati po novom kampusu Infobipa 'Pangea' u Vodnjanu te su im stručna predavanja održali alumniji ZŠEM-a, Matea Luković Rikato, employer branding specialist te Philip Vranešić, learning and development senior specialist u Infobipu. Infobip kao startup krenuo 2006. iz malog Vodnjana iz garaže da bi postao prvi hrvatski unicorn koji sada broji preko 3.000 zaposlenih među kojima su mnogobrojni ZŠEM-ovci.
Nakon posjete Infobipu uslijedio je dolazak u Rovinj gdje su studenti odsjeli u Design Hotel Lone by Maistra Collection. Slobodno vrijeme su iskoristili za šetnju uz zalazak sunca i relaksaciju u spa zoni hotela. Nakon toga, u konferencijskog dvorani čekali su ih dekan dr. sc. Mato Njavro i alumni Juraj Šikonja koji je trenutno COO Maistra Hospitality grupe. Juraj je svoju karijeru započeo u KPMG-u kao pripravnik, a od 2015. do 2021. godine radio je u McKinsey & Company - globalnoj tvrtki za savjetovanje o upravljanju. Nakon završenog preddiplomskog studija na ZŠEM-u upisao je MBA na INSEAD poslovnoj školi s razvedenim kampusom smještenim u Parizu, Singapuru i Abu Dhabiju i studirao na sve tri lokacije unutar godine dana trajanja MBA studija. Dekan i Juraj održali su fireside chat te sa studentima podijelili najkorisnije savjete. Produktivan dan studenti su zaokružili s odlaskom u klub Steel Rovinj u vlasništvu poznatog DJ-a Tome in der Mühlena.
Kako bi brucoše počeli pripremati na globalizirani svijet koji je stalno podložan promjenama, organiziran je i StartUp Weekend na kojem su studenti prve godine predstavljali svoje projekte stručnom žiriju te dekanu ZŠEM-a. Također, na StartUp Weekendu studenti su se družili s alumnijima ZŠEM-a koji su iz svojih startupova razvili uspješna poslovanja. Pobjednici StartUp Weekenda imali su prilike posjetiti kompaniju Rimac automobili te gledali kako se najpoznatiji hypercar 'Nevera' izrađuje.
U veljači studente ZŠEM-a očekuje edukativan izlet u Gorski kotar gdje će odsjesti u luksuznom Plitvice Holiday Resortu u poznatim kućicama na drvetu te posjetiti važne kompanije iz tog područja Hrvatske.
Više informacija o studiju pronađite na linku, a za upis na preddiplomski ispunite prijavu kako bi saznali što je sve potrebno za upis na najbolju poslovnu školu u Hrvatskoj.