Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tommy otvorio dvije nove prodavaonice u Rijeci
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Tommy otvorio dvije nove prodavaonice u Rijeci

Nastavljaju sa širenjem prodajne mreže u Hrvatskoj

U četvrtak, 5. lipnja, te u subotu, 7. lipnja 2025. godine, otvorena su dva nova Tommy prodajna mjesta u Rijeci, oba u formatu marketa - na adresi Mihanovićeva 44, te na adresi Marohnićeva 7, čime je dodatno osnažena lokalna prisutnost Tommyja na riječkom području i nastavljen proces daljnje integracije bivših prodavaonica 'Brodokomerc nova' u prodajni sustav Tommyja.

Preuzimanje Brodokomerca označilo je značajniju prisutnost Tommyja na lokalnom tržištu, što je rezultiralo unapređenjem ponude u pogledu asortimana i konkurentnosti, te adaptaciju i modernizaciju prodajnih prostora uz očuvanja radnih mjesta zaposlenika.

Novo otvorena prodajna mjesta su suvremeno i funkcionalno opremljena, u skladu sa standardima uređenja Tommyja, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje, uključujući i samoposlužne blagajne koje olakšavaju i ubrzavaju proces plaćanja.

Ponuda Tommyja, u svim prodajnim formatima je prepoznatljivo dobra i karakterizira je široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a u novo otvorenim poslovnicama u Rijeci posebno se ističu odjeli pekarstva s dnevno svježom ponudom.

U cijeloj prodajnoj mreži Tommyja, a posebno u novo otvorenim i renoviranim prodavaonicama, nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce.

Tommy nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj, čime pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji, s posebnim naglaskom na Primorsko-goransku županiju.

Vaša reakcija na temu