Širenje mreže, digitalne inovacije, jedinstven format, briga o kupcima, obogaćivanje asortimana te pristupačne i zanimljive akcijske ponude samo su dio poslovne strategije i uspjeha Studenac marketa, jednog od vodećih maloprodajnih lanaca koji danas broji gotovo 1100 trgovina diljem Hrvatske. Kao jedan od temelja uspjeha i rasta kompanije Studenac je prepoznao svoje zaposlenike - najvažnije ambasadore kompanije te shodno tomu kontinuirano i sustavno ulaže u njihov profesionalni rast i razvoj. Upravo su najuspješniji od njih nagrađeni i novouvedenim posebnim bonusima za odlične poslovne rezultate u trgovinama, a bonusi su ukupno dosegnuli iznos od čak 12 milijuna kuna. Na taj je način Studenac i službeno zaokružio još jednu odličnu turističku sezonu. Nagrade u vidu isplate bonusa za uspješne rezultate svojim zaposlenicima Studenac planira nastaviti do kraja godine.
Priznanje najuspješnijima
Zadovoljstvo i motiviranost zaposlenika ključni su za njihovu produktivnost, kako u sezoni, tako i tijekom cijele godine, a toga su svjesni i u Studencu. Održavanje ugodne radne atmosfere, profesionalan pristup i ljubaznost prema kupcima temeljne su vrijednosti koje zaposlenici svakodnevno primjenjuju na svom radnom mjestu, stoga ne čudi što rezultati ne izostaju.
Međutim, sustav nagrađivanja bonusima samo je jedan od načina na koji kompanija iskazuje zahvalnost i motivira svoje zaposlenike. Naime, Studenac prepoznaje one koji njeguju kompanijske vrijednosti, od orijentiranosti na kupce, profesionalnosti i suradnje pa sve do rezultata, a prošle je godine kompanija najljubaznije i najprofesionalnije zaposlenike nagradila putovanjima po izboru, u iznosu od ukupno 10.000 kuna, te poklon bonovima za kupnju u Studenac trgovinama.
- Postupnim i kontinuiranim poticanjem primjene kompanijskih vrijednosti postižemo da kompanijske vrijednosti uistinu zažive kod svakog zaposlenika, a to vodi i do njihovih odličnih rezultata. Naime, Studenac je kao poslodavac prepoznao trud i rezultate svojih zaposlenika te ih je odlučio nagraditi i motivirati kroz isplatu dodatnih bonusa za one najuspješnije i s tim planira nastaviti do kraja godine. Studenac, osim što želi biti korak do kupca, isto tako želi biti i korak do svojih zaposlenika - istaknula je Tatjana Jukić, direktorica Sektora za ljudske potencijale u Studencu.
Nadalje, Studenac, čija se poslovna mreža u posljednjih godinu dana utrostručila, što organskim rastom, a što akvizicijama, maksimalno vodi računa o tome da svi zaposlenici budu jednako integrirani u Studenac mrežu.
- Posebnu pažnju posvećujemo i zaposlenicima koji su u Studenac mrežu stigli uslijed preuzimanja nekog od trgovačkih lanaca jer nam je njihova integracija iznimno važna. Kroz komunikacijske procese integracije nastojimo novim zaposlenicima Studenca osigurati sve prednosti rada u Studencu - od programa mentorstva, posebnih pogodnosti poput školskih paketa za prvašiće zaposlenika, preko prilika za profesionalni razvoj, do nagrada kroz integracijski paket. Uspjeh Studenca rezultat je truda i doprinosa svakog od naših zaposlenika, a odlične ćemo rezultate uvijek prepoznati i rado nagraditi - zaključila je Jukić.
Kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i najbrže rastući lanac s najvećom mrežom prodavaonica, s gotovo 1100 prodavaonica i s više od 5500 zaposlenika, Studenac nastavlja ulagati u pogodnosti za svoje zaposlenike i razvijati sustave financijskog i nefinancijskog nagrađivanja za ostvarene rezultate ali i nagrađivanja zaposlenika koji žive kompanijske vrijednosti.
Svi koji se prepoznaju u vrijednostima Studenca i žele postati dio brzorastuće kompanije, više informacija mogu doznati na sljedećoj poveznici.