Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) zaključila je sporazum o programu dodatne diplome s elitnom francuskim visokom poslovnom školom (grande-ecole) Excelia Business School La Rochelle iz Francuske (Excelia Business School), članicom grupacije Excelia Group.
La Rochelle je prekrasan gradić na francuskoj jugozapadnoj granici, koji se pruža na Atlantski ocean te ima zrak nenadmašnog luksuza, sa svojim redovima jedrilica, jahti i vodenom trakom ribljih restorana.
Jedan od zanimljivijih programa koje nudi Excelia je Global Luxury Management and Innovation. Glavni cilj ovog programa je studentima pružiti osnove upravljanja i marketinga luksuzne industrije, kao i uvod u glavne različite strategije luksuza u upravljanju brendovima u različitim poslovnim sektorima luksuzne industrije. Koncepti, teorije i specifičnosti upravljanja luksuznim marketingom analiziraju se kroz različite pristupe i konceptualne okvire iz istraživanja u tom području. Brendovi iz čijih se stvarnih primjera uči su Moet Hennessy, Grand Pavois Yachting and Sailing Exhibition, Gucci, Salvatore Ferragamo, Patrizia Pepe, La Milanesa, Diesel, Max Mara i mnogi drugi.
Andi Islami, MSc uspješan je stipendist ZŠEM-a koji je sjajno iskoristio sve prednosti studiranja na ZŠEM-u. Uz pomoć Career centra ZŠEM-a Andi je stručnu praksu odradio u Philip Morris International. Osim toga, bio je na praksi u Hrvatskom Telekomu i tri godine je blisko surađivao s Appleom u Hrvatskoj, radeći u raznim odjelima. Nakon završenog preddiplomskog studija ekonomije i managementa Andi je dobio posao u tvrtki Bentley Motors u Londonu, a karijeru je nastavio graditi u industriji luksuznih dobara u Ralph Laurenu kao Operations and Digital Strategy Manager za EMEA regiju. Trenutno vodi Retail Transformation and Strategy za kompaniju Farfetch.
- Kao netko tko već godinama radi unutar luksuzne industrije uvijek sam bio oduševljen prostorom za inovacije i kreativnost. Pažnjom na detalje i daškom perfekcionizma brendovi stvaraju uzbudljive priče i jedinstvena iskustva svojim kupcima. Primjerice Bentleyu treba i do 7 dana ručnog rada za izradu jednog automobila, Four Seasons nudi najuzbudljiviji put oko svijeta privatnim avionom sa 6 zvjezdica, a Patek Philippe tvrdi da se njihovi satovi nikad ne posjeduju već se samo prenose s generacije na generaciju. Stoga mi je drago vidjeti da će po prvi put i studenti iz Hrvatske imati priliku razvijati se u tom usmjerenju kroz suradnju ZŠEM-a i prestižne Excelia Business School - ističe Andi.
Excelia Business School nositeljica je tzv. trostruke akreditacijske krune (Triple Crown accreditation). Akreditirana je EFMD-EQUIS akreditacijom 2011., AACSB akreditacijom 2013., a od 2020. i AMBA akreditacijom te se time pridružila svega stotinjak trostruko akreditiranih poslovnih škola u svijetu, a Financial Times ju je svrstao među najbolje poslovne škole na svijetu. Studenti ZŠEM-a i Excelije već od rujna ove godine imat će priliku sudjelovati u ovome programu na preddiplomskoj i diplomskoj razini i živjeti u ovakvom gradu.