Mali i mikro poduzetnici svakodnevno se suočavaju s brojnim izazovima, pa nije čudno da uvijek teže svaki korak poslovanja učiniti što jednostavnijim i učinkovitijim. Jedan od suštinski važnih alata je i izbor platnih sistema, točnije POS uređaja i s njima povezanih softwarea.
Teya POS uređaji i platni sistemi prilagođeni su različitim poslovnim potrebama i veličinama tvrtki, što ih čini savršenim izborom, bilo da ste mala lokalna trgovina ili štand ili dio velikog restoranskog lanca.
Zamislite scenarij koji ste, usput rečeno, vjerojatno više puta doživjeli - vaša trgovina ili restoran puni su ljudi, osoblje se trudi, ali POS uređaji štekaju i transakcije se usporavaju. Takve situacije ne samo da frustriraju osoblje već ponekad i odbijaju kupce. Stvar je, često, u lošoj ili nepostojećoj WiFi vezi. Teya POS uređaji taj problem adresiraju SIM karticom u svakom uređaju. Ova značajka posebno je važna poduzetnicima koji rade na otvorenom ili drugim mjestima bez pristupa WiFi vezi ili onima na čiji se WiFi spaja veliki broj gostiju usporavajući vezu.
Instalacija terminala odvija se bez troška i u rekordnom roku: Teya tim će vaš terminal postaviti za samo desetak minuta, dok vi ispunjavate jednostavan upitnik. Uplate možete početi primati odmah, a isplate na vaš račun uvijek stižu već sljedećeg radnog dana, čime ubrzavate protok novca te dobivate i dnevne izvode kako biste uštedjeli vrijeme.
Tu je i druga situacija koja je trenutno u fokusu interesa ugostitelja - ostavljanje napojnica osoblju prilikom plaćanja karticama. Zastarjeli POS uređaji (i ponekad mindset) često stvaraju situacije koje su neugodne i konobarima i gostima: konobari preferiraju gotovinu jer dobivaju bolje napojnice, a gosti moraju razmišljati o dizanju gotovine kako bi platili račun, najavljivati plaćanje karticom unaprijed, ispričavati se što nemaju gotovine za napojnicu i slično... Ovakav scenarij postaje stvar prošlosti prelaskom na brže i intuitivnije POS uređaje kojima je lako rukovati, i uz koje je ostavljanje napojnica i pregled stanja jednostavan.
Vrijedi izdvojiti i kako Teya POS uređaji prihvaćaju sve kartice - uključujući Amex i Diners - što je posebno važno stranim gostima.
Ako ste već vizualizirali alternativu u vidu brzih i glatkih transakcija, zadovoljnog osoblja i sretnih kupaca koji se vraćaju, možete svoju viziju i ostvariti i to prelaskom na Teya platne sisteme koji nude još jednu vrlo važnu značajku. Naime, ako imate nekoliko poslovnih lokacija i želite istodobno pratiti naplate na svakoj od njih tu je i aplikacija koja vam omogućava da u stvarnom vremenu pratite promet na svim lokacijama - što će vam omogućiti sveobuhvatan uvid u poslovanje i olakšati planiranje.
Ako se brinete za tehnički i praktični aspekt korištenja platnih sistema, Teya korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno, a na upite odgovaraju rekordnom brzinom, telefonskim pozivom ili putem emaila. Tako imate dodatnu sigurnost i brzu podršku na hrvatskom jeziku. I to bez beskrajnih razgovora s robotima ili slušanja ringtonova iz 1999. kroz slušalicu telefona po pola sata.
Koliko puta ste se opekli, pa nakon ugovaranje neke usluge shvatili da cijene ne odgovaraju ugovorenima, ili da je uslugu gotovo nemoguće promijeniti ili otkazati? Kod Teya platnih sistema možete zaboraviti na frustrirajuća iznenađenja - naknade su precizno skrojene prema vašim potrebama što znači da svaki klijent plaća naknade prema prometu koji ostvaruje. Osim toga, usluga se može otkazati u bilo kojem trenutku bez ikakvih naknada za raskid ugovora. Ova značajka posebno je važna tvrtkama koje posluju sezonski, jer uslugu mogu ugasiti na kraju sezone, i po želji je opet aktivirati početkom sljedeće.
Uz napredne karakteristike i brzinu Teya POS uređaja, tu je i mogućnost izravne provjere dnevnih obračuna s ekrana na terminalu, precizno praćenje zaliha i sigurne transakcije s enkripcijom od početka do kraja.
Također, dizajn samog aparata prati trendove, a glatko touchscreen sučelje lako je održavati dezinficiranim i čistim.
Ako vam sve ovo zvuči kao dobro rješenje i za vaš posao, reći ćemo još samo da Teya na latinskom znači radost i to je ključni dio vizije ove tvrtke: biti ravnopravan partner, olakšati vam poslovanje i osigurati više vremena da se usredotočite na ono što je važno: strast, radost i zadovoljstvo u vođenju posla koji ste pokrenuli.
Želite li ugovoriti nove platne sisteme, poslati upit ili saznati više o tvrtki Teya, kliknite ovdje.