Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Prometne zgode i nezgode Manevar vozača autobusa Prometa podijelio javnost: jedni tvrde da ima prednost, drugi poručuju da krši pravila. Oglasili se i iz tvrtke

Manevar vozača autobusa Prometa podijelio javnost: jedni tvrde da ima prednost, drugi poručuju da krši pravila. Oglasili se i iz tvrtke

Snimljen kako iz trake za ravno obilazi kolonu za TTTS

Na Facebook stranici 'Prometne zgode i nezgode' pojavila se fotografija autobusa Prometa koji obilazi dugačku kolonu vozila u lijevoj traci za skretanje prema TTTS-u. Umjesto da stane u red, vozač je nastavio voziti u kolničkom traku namijenjenom za vožnju ravno, kako bi se na početku kolone ubacio ulijevo i skrenuo s putnicima.

Potez je izazvao brojne reakcije i polarizirao pratitelje. Dio građana brani vozača, tvrdeći da autobus neposredno prije semafora izlazi iz stanice u desnoj traci te se bez zaustavljanja prometa u dvije trake praktički ne može prestrojiti u gustu kolonu koja čeka skretanje. Takvi komentatori poručuju da bi javni prijevoz trebalo propustiti jer 'u autobusu zna biti i sto ljudi' te da se kašnjenja ne toleriraju.

S druge strane, korisnici oštro kritiziraju vozača. Jedan od komentara glasi: 'Dakle, autobus je zakrčio traku za ravno, jer bi preko reda skrenuo ulijevo iz krive trake, po punoj crti. Vi što to opravdavate, u najmanju ruku ste smiješni. Ima više ljudi u busu? Da, i?. Drugi dodaju da 'pravila vrijede za sve', bez obzira na to radi li se o javnom prijevozu.

U Prometu su upoznati s objavljenom fotografijom i potvrdili su nam da se upravo na toj lokaciji njihovi vozači redovito suočavaju s istim problemom.

– U pravu su oni koji pišu da autobus na Sirobuji ostavlja putnike na stajalištu, a potom preko dva kolnička traka treba ući u treći, krajnji lijevi. To je nemoguće napraviti bez da napravi preveliku gužvu, pa se koristi tom metodom kako bi se izbjeglo stvaranje još većeg zastoja. Slično je i u Ulici Domovinskog rata kada se autobusi ispod Pujanki uključuju u trakove prema Solinu – navode iz Prometa.

Dodaju i da bi se u situacijama poput ove ipak trebalo pokazati malo prometne kulture:

 – Autobus ima vozni red i o njemu ovise brojni putnici. Trebalo bi razmišljati o tome da ga se propusti - poručili su, a pogotovo uzimajući u obzir da je možda u vozilu javnog gradskog prijevoznika više putnika nego u cijeloj koloni automobila. 

Vaša reakcija na temu