Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
KOZINA: Zadnjih dana Triljom kruži prazan žuti autobus zatamljenih stakala u svrhu predizborne kampanje v.d. gradonačelnika

KOZINA: Zadnjih dana Triljom kruži prazan žuti autobus zatamljenih stakala u svrhu predizborne kampanje v.d. gradonačelnika

'Uz sve aktivirane bagere zadnjih dana pokušava ubrati još koji politički poen'

Nezavisni kandidat za triljskog gradonačelnika Marijo Kozina kaže kako su ovih dana građani svjedoci 'jeftinog političkog populizma i bacanja prašine u oči v.d. gradonačelnika Grada Trilja, Ivana Bugarina'.

'Naime u triljskom kraju sudeći po njegovim objavama u javnim medijima i na društvenim mrežama nema slobodnog bagera? U Trilju se sve praši od radova kao svojevremeno u El Doradu u doba zlatne groznice.  Asfaltira se do svakog kokošinjca, uništavaju radnim strojevima i građevinskim radovima 'sumnjivih podloga' kulturna i povijesna baština ovog kraja uz potporu Konzervatorskog odjela Split koji mudro šuti o svemu i negira postojanje takve vrste nacionalne baštine na spornim mjestima gdje se preko noći izvode takvi populistički i predizborni građevinski radovi. Duge četiri godine nerada, nemara i nebrige ,sada se sve 'dimi', tobože sve u interesu žitelja ovog kraja i čitave zajednice?

Zaključujete o čemu se ovdje radi i koliko je sve ovo zajedno prozirno kao i inače pred svake izbore?!

Jedan detalj i dugogodišnji gorući problem triljskog kraja kojem se ne nazire skoro i učinkovito rješenje posebno upada u oči je javni gradski i međugradski prijevoz ponajprije za učenike i studente svih dobnih uzrasta, a zatim i za ostalo građanstvo.

Djeca koja putuju na školovanje u Split imaju već godinama veliki problem u organizaciji linijskog i autobusnog prijevoza u triljskom kraju. Dostupne su samo dvije registrirane komercijalne putničke linije koje su u ponudi triljskoj djeci i koje zadovoljavaju minimalne potrebe istih. Naime te linije voze isključivo djecu koja se nalaze u naseljima uz državnu cestu koja ide od Trilja do Sinja prema Splitu, a sva ostala triljska naselja su zapostavljena s tom prijeko potrebnom uslugom. Iz naselja udaljenih od centra Grada Trilja roditelji su ogorčeni i više godina unatrag pokušavaju s lokalnim javnim prijevoznicima kao i s Gradom Triljom riješiti ovaj veliki problem, ali bezuspješno. Zakonom je jasno definirano koji linijski prijevoznički pravci imaju sve županijske i dozvole Ministarstva prometa Republike Hrvatske i od tih parametara ne može i ne smije biti odstupanja kažu svi odgovorni i svatko sa sebe skida i prebacuje problem i odgovornost. Jedini koji godinama muče muku su đaci i studenti kao i njihovi roditelji kako da to sve usklade i omoguće svojoj djeci redovito školovanje. Pojedina djeca odustaju od daljnjeg školovanja jer se jednostavno ne može organizirati pravovremeni dolazak na nastavu i praktički cijeli dan od ranog jutra do kasno navečer su na putu do Splita i nazad, čekajući, hvatajući i presjedajući malobrojne autobusne linije do svog mjesta prebivališta u triljskom kraju.

Prije nekoliko dana su uslijedile predizborne pompozne objave spomenutog gradonačelnika u medijima kao i na društvenim mrežama o uvođenju tri nove putničke linije od Trilja do Splita i rješavanju te goruće problematike? Provjerio sam o čemu se tu konkretno radi?
Naime kako piše na Facebook profilu aktualnog gradonačelnika u suradnji s prijevoznikom Promet Split uspostavljene su tri nove autobusne linije br. 70 i koje su besplatne za učenike, a za ostalo građanstvo s pratećim cjenikom. Autobusna linija prometuje opet kao i već postojeća od naselja Grab tj. u blizini istog s cestovnog odmorišta i ide dalje do Trilja - Košute, novina je jedino da se vraća ponovno u Trilj i državnom cestom prema Čaporicama i naselju Bisko gdje putnici u oba pravca moraju presjedati na županijsku liniju br. 69 Šestanovac - Split i dalje nastavljaju put Splita. Nadalje u predmetnoj Facebook objavi su odaslane zahvale Splitsko-dalmatinskoj županiji na razumijevanju.

Poslan je upit na gradske adrese da se pobliže objasni kako su preko noći odjednom formirane te tri nove autobusne linije i odgovora kao i uvijek nema?

Kontaktirana je Županija SD, nadležni odjel koji izdaje dozvole za međugradski prijevoz tj.županijske linije prijevoznicima i za ovu informaciju prvi puta čuju i sliježu ramenima, kao i svi ostali nadležni županijski odjeli po ovom pitanju koje sam kontaktirao? Nikakve nove dozvole s razine Županije nisu izdane niti oformljene te spomenute nove linije?!

U Ministarstvu prometa RH također nisu upoznati s tim stvarima i također sliježu ramenima i upućuju na županijsku i gradsku razinu.

Četiri dana pokušavam bezuspješno kontaktirati prijevoznika Promet Split. Naime na telefonske pozive jedino se redovito javi portir tog društva.Tajnica uprave se javila dva puta i ne zna ni o čemu ništa. Tražio sam razgovor s predsjednikom uprave i direktorom g. Stankom Sapunarom? Uz smiješak mi je odgovoreno da se on ne bavi s takvim stvarima i da je nedostupan?

Tražio sam nadalje odgovor od službenih osoba koje su redom nedostupne od g. Ante Zovka člana uprave i g. Ante Ivandića koji izbjegao telefonsku komunikaciju. G. Vedran Knezović prebacuje odgovornost i odgovore na druge osobe u tom društvu?  Poslan je također upit na mail i još nema odgovora?

Na službenim web stranicama je također naznačeno postojanje nove lokalne linije sa svim obavijestima i uputama za korisnike.

Analizirajući činjenično stanje može se zaključiti da ovdje nema nikakvih novih autobusnih linija kako se prezentira u medijima nego se isključivo vjerojatno radi o komunalnom prijevozu i internom dogovoru Grada Trilja s prijevoznikom Promet Split. Kako smo naveli Županija i kontaktirane odgovorne osobe nemaju nikakvih informacija niti saznanja za ove rabote i uključenost njihovih tijela i odjela i postavlja se pitanje čemu zahvala gradonačelnika istima?

Građane zanima tko financira ove novoformirane tri autobusne linije i prazne autobuse koji upadljivo paradiraju pred izbore i krstare središnjim ulicama Grada Trilja, iz kojih izvora i po kojem provedenom  javnom natječaju se ovo realiziralo?

Također se postavlja pitanje tko je definirao pravce kretanja spomenutih autobusnih linija gdje ponovno nisu zastupljena sva djeca i mjesta u Triljskom kraju u odnosu na postojeću i vrlo loše organiziranu putničku liniju koja vozi zadnjih godina i dugogodišnji problem opet nije saniran?

Razvidno je iz svega gore navedenog da se ovdje radi isključivo o jeftinom predizbornom političkom populizmu v.d. gradonačelnika Ivana Bugarina koji uz sve aktivirane bagere zadnjih dana pokušava ubrati još koji politički poen i osigurati sebi novi mandat bez pravog i dugoročnog rješavanja pitanja prometne povezanosti triljskih naselja sa Splitom i osiguravanja adekvatnog i trajnog rješenja prijevoza za učenike i studente na ovom prostoru', poručuje Kozina.

Vaša reakcija na temu