Kandidat za gradonačelnika Zagreba Tomislav Tomašević s više od 5200 medijskih zapisa u travnju medijski je najdominatniji kandidat za gradonačelnika u zemlji uoči nedjeljnih lokalnih izbora. Top listu medijski najprisutnijih župana predvode nezavisni Boris Miletić u Istri s 908 objava, HDZ-ov Anđelko Stričak u Varaždinskoj županiji sa 782 objave te nezavisna Ivana Ninčević Lesandrić u Splitsko-dalmatinskoj županiji s 599 objava.
Dio je ovo zaključaka najsveobuhvatnije analize medija u Hrvatskoj - Medijskog pulsa nacije, koji je za travanj. 2025. proveo Mediaboard, vodeći pružatelj naprednih rješenja za medijsku inteligenciju u Hrvatskoj.
Mediaboard je u drugom izdanju 'Medijskog pulsa nacije' obradio svih 77 kandidata za župana te napravio opsežan pregled po svim hrvatskim županijama.
Direktor Mediaboard Hrvatske Petar Ćuk istaknuo je da su u travanjskom istraživanju za 'Medijski puls nacije' na reprezentativnom uzorku hrvatskih medija koje se sastojalo od 900 online izvora, 30 TV i Radio postaja i 85 tiskanih medija u 30 dana analizirali 48.000 medijskih objava. U analizi kandidata za župane radili su pregled na tiskanim i online člancima.
- U drugom izdanju 'Medijskog pulsa nacije' stavili smo naglasak na lokalne izbore te smo analizirali medijsku prisutnost kandidata za gradonačelnika u četiri najveća hrvatska grada, ali smo napravili pregled po svim hrvatskim županijama. Tu smo analizirali 77 kandidata, te možemo reći da smo koristeći politički žargon svojstven za lokalne izbore zaista 'preorali teren'. Ovo istraživanje dajemo na uvid cijeloj javnosti, a mislimo da će posebno biti korisna ljudima koje se bave komunikacijama, zainteresiranim novinarima i medijskim stručnjacima. Medijski puls nacije će u svojim daljnjim izdanjima raditi analize po raznim sektorima i industrijama - istaknuo je Ćuk.
Medijski puls nacije za travanj u svojem je drugom izdanju obuhvatio kandidate za gradonačelnike u četiri najveća hrvatska grada te pružio uvid u rezultate medijske kampanja 77 kandidata za župana u svim hrvatskim županijama.
Tako u Zagrebu medijski gledano vode Tomislav Tomašević, Marija Selak Raspudić i Mislav Herman, u Splitu su to Ivica Puljak i Tomislav Šuta, u Osijeku Ivan Radić i Vjeran Marijašević, a u Rijeci Marko Filipović i Sandra Krpan. Iako među glavnih favoritima u utrci za grad Rijeku, Rinčić se, medijski gledano, nalazi iza Filipovića i Krpan. Kada gledamo pregled po županijama vidi se dominacija u medijskom spominjanju kod HDZ-ovih kandidata koji su prvi po broju medijskih objava u 11 županija.