Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Imate problema s vlagom i plijesni i u kupaonici? I-Vent ima rješenje!
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Imate problema s vlagom i plijesni i u kupaonici? I-Vent ima rješenje!

Donosimo iskustvo Frana iz Ponikvi

Decentralizirani sustav ventilacije osigurava dovod svježeg zraka u vaš dom dok se svi prozori i vrata mogu zatvoriti i time uštediti energiju koja bi se gubila izlaskom topline.

Svi smo u vlastitom domu ili kod prijatelja vidjeli ružne crne mrlje po kutevima prostorija te zidovima, posebice u kupaonicama ili spavaćim sobama. Prekomjerna vlaga i plijesan su tvrdoglavi problemi; jedna se vrsta vlage javlja uglavnom zimi, a druga tijekom cijele godine. Sanacija vlage i plijesni, koja je nastala uslijed vlage na zidovima u stambenim prostorima, mora se poduzeti promišljeno i profesionalno da bi se riješila dugoročno. Bilo da se radi o novogradnjama ili adaptacijama starijih zgrada, u svim slučajevima i-Vent ventilacijski sustavi će se pokazati kao prikladno rješenje.

Nisu pomogli ni odvlaživači

S problemom prekomjerne vlage, nakon adaptacije stare kuće, susreo se i Fran iz Ponikvi, pored Ivanca. Dugo je, kaže, proučavao kako se riješiti vlage i pretraživao internet.

- Na forumu sam naišao na iskustvo čovjeka koji je rekao kako se u inozemstvu koriste rekuperatori. Tada sam prvi puta čuo za taj pojam. Istraživao sam dalje o rekuperatorima i naišao sam na članak o obitelji koja je problem vlage i plijesni riješila i-Vent ventilacijskim sustavom. Tada sam potražio iskustva vezana za i-Vent po forumima i sva su bila pozitivna. Zatim sam im se javio preko njihove web stranice i dalje su me oni vodili kroz cijeli proces - govori Fran, koji je prije toga problem vlage pokušao riješiti odvlaživanjem, ali bezuspješno.


- Pokušali smo svašta, od češćeg prozračivanja kuće, pa s jeftinijim 'jednokratnim' odvlaživačima do skupljih odvlaživača. Skuplji odvlaživač je u tri do četiri sata znao pokupiti dvije do tri litre vode, što znači da smo znali imati do 10 litara vode dnevno. Vlaga je iznosila od 70 do 82%. Uz tu količinu vlage u zraku dolazi i do kondenzata na zidovima u hladnijim mjesecima, pa onda i do pojave plijesni. Plijesan smo uklanjali i dezinficirali zidove i skupljim preparatima, pa čak i varikinom, ali bi se vratila u roku od mjesec dana u hladnijim mjesecima. Bilo je nepodnošljivo, zidovi su bili crni od plijesni. Jedan ormar smo bacili jer se plijesan sa zidova proširila na ormar i u odjeću. I kutna garnitura nam je poplijesnivila. Plijesni je bilo na svim vanjskim zidovima, u kuhinji, hodniku, iza kreveta u spavaćoj i u dječjoj sobi, pa smo krevete premiještali da djeca ne spavaju blizu plijesni i svaki puta bi sanirali zid, ali se plijesan pojavila na drugom zidu - opisuje Fran. Dolaskom ekipe iz I-Venta, svi su ti problemi konačno riješeni.


- U roku od mjesec dana od prvog kontakta s i-Ventom sve je bilo gotovo, ventilacija postavljena i od tada radi svakodnevno 0 - 24 sata. U spavaću i dječju sobu ugrađena je po jedna pasivna ulazna jedinica. U dnevnom boravku i kuhinji, koje čine jedan zajednički veći prostor, ugrađene su po jedna rekuperatorska jedinica s akumulatorom topline u svaki dio prostorije (što znači ukupno dvije jedinice), a u kupaonicu je ugrađena izlazna jedinica Silvento. Na taj smo način smo dobili non-stop strujanje zraka tijekom cijelog dana i noći, s minimalnim gubitkom energije - prenosi Fran svoja iskustva opisujući kako su se prvo jutro probudili s iščekivanjem.


Ogledala u kupaonici bez rose

- Neki kažu da su već nakon tjedan dana vidjeli prve rezultate rada i-Vent ventilacijskog sustava. Ja sam prve rezultate vidio već iduće jutro. Bilo je dosta hladno, kraj siječnja, kad su sustavi montirani i pušteni u rad. U zimskim mjesecima prije nas je svako jutro dočekala rosa na prozorima, visine i do 15 cm. Prvo jutro smo se sa strahom probudili da vidimo ima li razlike. I rose nije bilo. Kasnije smo primijetili da više nema rose niti na ogledalima u kupaonici nakon tuširanja, što je inače bila redovita pojava. Osim toga, upalili smo odvlaživač, za svaki slučaj, i radio je tri dana bez pražnjenja. Osim toga, i subjektivno 'osjetimo' razliku jer nam je zrak u kući svježiji i lakši za disanje, a i drugi, koji nam dođu u kuću, to primjete. Očistili smo plijesan i nakon dva mjeseca više se nije vratila.

Za više informacija posjetite web stranicu www.i-vent.com/hr ili nazovite 01/2132-400 tijekom radnog vremena.


Vaša reakcija na temu