Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay.com Ryanair uveo novost za sve putnike

Ryanair uveo novost za sve putnike

Objavili i prve rezultate

Ryanair, najveća europska zrakoplovna kompanija, objavio je u srijedu, 12. studenoga, rezultate prvog dana uvođenja digitalnih ukrcajnih propusnica.

Do 13.00 sati diljem Europe poletjelo je više od 700 letova bez ikakvih kašnjenja ili operativnih poremećaja. Više od 98% putnika predočilo je svoje digitalne ukrcajne propusnice, dok je preostalih 2% – svi putnici koji su se prethodno prijavili online – dobilo tiskane ukrcajne propusnice bez naknade na šalterima zračnih luka. Vrlo često prijevoznik uljepšava statistiku pa ove podatke ipak treba uzeti s velikom zadrškom.

Povratne informacije putnika bile su izrazito pozitivne, a proces ukrcaja tekao je glatko dok su putnici jednostavno skenirali svoje mobilne telefone na sigurnosnim provjerama i ukrcajnim izlazima. Nitko nije bio uskraćen za ukrcaj, a u rijetkim slučajevima kada je netko imao tehničkih problema s uređajem (prazna baterija, kvar uređaja i sl.), putnici su ipak ukrcani jer su njihovi podaci već bili dostupni putem online prijave.

Unatoč promotivnoj komunikaciji Ryanaira, prema kojoj se stječe dojam da je digitalna prijava jedina opcija, situacija u praksi ostaje ista kao i prije:

- Ako se putnik nije prijavio online, još se uvijek može prijaviti u zračnoj luci, ali uz plaćanje naknade, kao i ranije,

- Digitalni boarding pass postojao je i prije i putnici su ga već godinama mogli koristiti,

- Online check-in ostaje obvezan za sve koji žele izbjeći naknadu za prijavu u zračnoj luci,

Jedina stvarna novost je ukidanje naknade za printanje boarding passa u zračnoj luci. To se do sada skupo naplaćivalo, a Ryanair je sada tu naknadu uklonio, piše Croatian Aviation.

Upravo je ta promjena logična: ako se digitalni boarding pass promovira kao primarni oblik ukrcajne isprave, aviokompanija mora imati rješenje za putnike kojima se, primjerice, isprazni baterija na telefonu, mobitel se izgubi ili ošteti – u takvim slučajevima putnik mora imati mogućnost dobiti papirnatu ukrcajnu propusnicu bez dodatne naplate.

CMO Ryanaira, Dara Brady, izjavila je: 'Prvi dan primjene Ryanair digitalnih ukrcajnih propusnica pokazao se iznimno uspješnim. Više od 700 letova i preko 100.000 putnika koristilo je unaprijeđenu uslugu i bolje korisničko iskustvo bez papirnatih ukrcajnih propusnica u Ryanair zračnim lukama. Procjenjujemo da će nam ova inicijativa godišnje uštedjeti do 40 milijuna eura, što će nam omogućiti daljnje snižavanje cijena karata i učiniti zračno putovanje još pristupačnijim za naše putnike.'

Vaša reakcija na temu