Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Pet ključnih koraka za uspješnu ljetnu sezonu: Kako pripremiti svoj sezonski biznis u Hrvatskoj
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Pet ključnih koraka za uspješnu ljetnu sezonu: Kako pripremiti svoj sezonski biznis u Hrvatskoj

Teya je idealno rješenje za sezonske biznise

Ljetna sezona u Hrvatskoj donosi golem potencijal za zaradu - osobito za male i sezonske biznise. Turisti su tu, potrošnja raste, ali uspjeh ne dolazi sam od sebe. Priprema je pola posla. Donosimo vam 5 konkretnih koraka kako maksimalno iskoristiti sezonu i izbjeći najčešće zamke.

1. Osvježite ponudu - budite relevantni

Turisti dolaze s očekivanjima, ali i s navikama koje se brzo mijenjaju. Pregledajte svoju ponudu i prilagodite je novim trendovima - bilo da se radi o lokalnim proizvodima, veganskim opcijama u jelovniku, održivim suvenirima ili dodatnim uslugama poput dostave ili online narudžbi. Ljudi cijene autentičnost, ali i inovaciju.

2. Osigurajte dovoljno kadra - i motivirajte ga

Sezona često znači veliki skok u obujmu posla. Osigurajte da imate dovoljno ljudi i da su dobro pripremljeni. Dobar tim je ključna razlika između kaosa i odlične usluge. Uložite u edukaciju, ali i u motivaciju - zadovoljan djelatnik stvara zadovoljnog gosta.

3. Riješite logistiku i zalihe na vrijeme

Izbjegnite stres i hitne narudžbe usred sezone. Pripremite zalihe ranije i razmislite o back-up planovima za ključne proizvode. Također, unaprijed riješite sve operativne stvari - od čaša i šalica do hladnjaka.

4. Budite vidljivi online - posebno na Googleu i društvenim mrežama

Gosti vas traže na internetu - pobrinite se da vas i pronađu. Ažurirajte Google profil, budite aktivni na društvenim mrežama i ohrabrite zadovoljne goste da ostave recenzije. Kvalitetna online prisutnost često je ono što odlučuje gdje će gost otići - ili što će kupiti.

5. Olakšajte naplatu - prihvaćajte kartice bez kompliciranja

Danas gotovo nitko ne putuje s kešom, a turisti očekuju brzo i jednostavno plaćanje karticom. Ako još niste omogućili kartično plaćanje - sada je vrijeme. I ne mora biti komplicirano.

Teya je idealno rješenje za sezonske biznise. Bez ugovorne obveze, uz brze isplate i jednostavan onboarding, Teya vam omogućuje da u roku od jednog dana počnete primati kartična plaćanja. Samo pošaljite mail na prodaja@teya.com ( ili nazovite 01 7840 212. Možete i ispuniti online formu na web stranici i netko će vas kontaktirati.

Vaša reakcija na temu