Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
FOTO Osam međunarodno poznatih influencera obilazi Hrvatsku

FOTO Osam međunarodno poznatih influencera obilazi Hrvatsku

Doseg od preko 20 milijuna pratitelja na društvenim mrežama

Osam međunarodno popularnih travel influencera boravi u Hrvatskoj s ciljem upoznavanja hrvatske turističke ponude.

Riječ je o projektu kojeg Hrvatska turistička zajednica provodi u suradnji s Kristijanom Iličićem, najpoznatijim domaćim influencerom koji je obišao sve zemlje svijeta. Nathalie Aron, Patrick Aron i Franziska Niehus iz Njemačke, Tom Maria Alouis Grond iz Nizozemske, Jess Melu iz Švicarske, Christian Byfield iz Kolumbije, Emanuel Raul Vierra Issa i Valery Issa iz Venezuele, Kasem Hato iz Jordana te Belkacem Ben Arous i Ester Arguto iz Alžira zajedno ostvaruju doseg od preko 20 milijuna pratitelja diljem svijeta na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i You Tube.

'U suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom doveli smo osam popularnih travel influencera, a sve kako bi svijetu pokazali koliko je Hrvatska raznolika, autentična i nevjerojatna. Kao netko tko je obišao svaki kutak planeta, osjećam potrebu vratiti nešto svojoj zemlji. Hrvatska nije samo razglednica s mora – Hrvatska je i Drava i Dunav, i Plitvice i Slavonija, i emocija i doživljaj', rekao je Iličić.

Važnost projekta je naglasio i Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

'Promocija putem digitalnih kanala komunikacija ima primat prilikom provođenja naših aktivnosti koje za cilj imaju približavanje turističke ponude destinacija. Zajedno s Kristijanom pripremili smo bogat program boravka ove grupe influencera koji će upoznati naše destinacije na obali, ali i one na kontinentu. Influenceri su pomno odabrani, što potvrđuje i njihov zajednički doseg od preko 20 milijuna pratitelja s kojima će podijeliti svoje, vjerujemo, pozitivne dojmove, iskustva, ali i prekrasne fotografije i videe iz Hrvatske', izjavio je Staničić.

Kako bi se uspješno istaknulo prirodno bogatstvo i raznolikost hrvatske turističke ponude, influenceri su podijeljeni u dvije skupine pa tako prva skupina boravi u Slavoniji i Baranji gdje će obići Osijek, Đakovo, PP Kopački rit i dr., a druga u Istri s naglaskom na Pulu i NP Brijuni. U nastavku putovanja obje će se skupine spojiti u jednu i to u Karlovačkoj županiji, u čarobnim Plitvičkim dolinama gdje će se okušati u jahanju konja, ziplineu, vožnji quadovima, a obići će i jedno od najljepših mjesta na svijetu – NP Plitvička jezera. Za kraj boravka u Hrvatskoj, koji je predviđen do 19. svibnja, influenceri će posjetiti Splitsko-dalmatinsku županiju gdje će, u suradnji s TZŽ Splitsko-dalmatinske koja se aktivno uključila u projekt, razgledati Split, Omiš, Šoltu, Hvar, Brač i dr. Putovanje završavaju u Zagrebu u kojem će obići gradske znamenitosti i atrakcije.

'Danas kada je tržišna utakmica jača nego ikada prije moramo se fokusirati na onaj kanal promocije koji će nam i osigurati najveći doseg i vidljivost te na autentičan način ispričati što nudimo turistima. S tim ciljem, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, odlučili smo se za snažnu digitalnu promociju, a vjerujemo da će uz vodstvo jednog od naših najpoznatijih travel blogera Kristijana Iličića, priča o Hrvatskoj dotaknuti milijune ljudi diljem svijeta', zaključio je Tonči Glavina, ministar turizma i sporta.

Vaša reakcija na temu