Britanska banka Lloyds potvrdila je da je prekid rada njezinih digitalnih servisa, kao i servisa njezinih podružnica Halifax i Bank of Scotland, izravno povezan s današnjim problemima Amazon Web Servicesa (AWS).
'Možda ste vidjeli izvještaje o problemima s AWS-om koji danas utječu na brojne web stranice i aplikacije u Ujedinjenom Kraljevstvu', objavljeno je na službenom profilu banke na platformi X.
'Znamo da to trenutno utječe i na neke naše usluge. Žao nam je zbog toga. Molimo vas za strpljenje dok istražujemo uzrok problema', dodali su.
Problemi su izazvali nezadovoljstvo korisnika, a među kritičarima se našao i profesor informatike sa Sveučilišta u Bathu James Davenport, koji je rekao da je 'zabrinjavajuće vidjeti britanske banke pogođene' i dodao da bi banke trebale ograničiti korištenje cloud usluga na Ujedinjeno Kraljevstvo ili Europu, umjesto da se oslanjaju na infrastrukturu koja radi iz SAD-a, piše Index .
Korisnici na društvenim mrežama prijavljuju da im kartice bivaju odbijene, no BBC te navode nije mogao neovisno potvrditi.
Iz Lloydsa su naveli da su u kontaktu s medijima i da će uskoro objaviti dodatne informacije.