Europska komisija je obavijestila TikTok o svojem preliminarnom stajalištu da društvo ne ispunjava obvezu objavljivanja repozitorija oglasa iz Akta o digitalnim uslugama. Takav repozitorij oglasa ključan je za istraživače i civilno društvo za otkrivanje lažnih oglasa, kampanja hibridnih prijetnji te koordiniranih operacija informiranja i lažnih oglasa, među ostalim u kontekstu izbora.
Komisija je utvrdila da TikTok ne pruža potrebne informacije o sadržaju oglasa, korisnicima na koje su oglasi usmjereni i koji su platili oglase. Nadalje, repozitorij oglasa društva TikTok ne omogućuje javnosti sveobuhvatno pretraživanje oglasa na temelju tih informacija, čime se ograničava korisnost alata.
Preliminarni nalazi Komisije temelje se na detaljnoj istrazi koja je, među ostalim, uključivala analizu internih dokumenata o trgovačkim društvima, testiranje alata društva TikTok i razgovore sa stručnjacima u tom području. Slanjem preliminarnih nalaza Komisija obavješćuje TikTok o svojem preliminarnom stajalištu da krši Akt o digitalnim uslugama. Time se ne dovodi u pitanje ishod ispitnog postupka.