Nakon što je Germania proširila sponzorsku suradnju s hrvatskim nogometnim prvoligašima Goricom i Istrom 1961 te viceprvakom Hrvatske u košarci KK Splitom, isto je učinila s još jednim ambicioznim klubom koji stiže iz Krešimirovog i Draženovog grada - HNK Šibenikom!
Kao i dresove Gorice i Istre 1961, rukav jedinstvenog Šibenikovog dresa narančaste boje krasit će logo Germanije, jednog od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja u Hrvatskoj.
Ugovor o proširenju partnerske suradnje potpisali su Jure Zoričić, predsjednik uprave HNK Šibenika, Eduardo Fernando Zapata Sierra, prvi operativac kluba sa Šubićevca te Marijo Tolj, član Germanijine uprave i Jasmina Batarilo-Ćerdić, direktorica marketinga Germanije.
- Iznimno nam je drago jer smo proširili partnersku suradnju s klubom koji dolazi iz pravog sportskog grada Šibenika. Sigurna sam da će obje strane imati koristi od ove suradnje te da će Šibenik nastaviti s atraktivnim i napadačkim nogometom kojeg gaji od početka tekuće sezone - rekla je Batarilo-Ćerdić.
Svečanoj ceremoniji potpisivanja ugovora prisustvovala su i tri Šibenikova prvotimca, kapetan Mario Ćurić, Marcos Mina i Stefan Perić koji su pred objektivom fotoaparata demonstrirali kako će Germanijin logo izgledati na rukavima klupskih dresova.
Kako bi svojim korisnicima pružili objedinjenu ponudu usluga i informacija, Germania je 2014. godine pokrenula specijalizirani sportski portal Germanijak.hr koji će biti medijski partner HNK Šibenika i svih ostalih klubova koje sponzorira Germania. Germanijak.hr je najčitaniji specijalizirani portal u Hrvatskoj, a posebno se usmjerio na izvještavanje o domaćem nogometu.
Germania veliku važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala. Ključna je solidarnost, te aktivno sudjelovanje u zajednici, uz održivi razvoj kompanije. U skladu s tim Germania osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama, te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na sudjelovanje samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.