Lunilou, hrvatski brend predan održivoj modi, odijeva hrvatsku delegaciju na 25. ljetnim Deflimpijskim igrama koje će se održati od 15. do 26. studenoga 2025. u Tokiju.
Suradnja s Hrvatskim deflimpijskim odborom prirodno je proizašla iz poziva Olivera Lušića, predsjednika Hrvatskog sportskog saveza gluhih i kapetana rukometne reprezentacije gluhih, dugogodišnjeg prijatelja brenda koji je u Lunilou prepoznao iste vrijednosti: odgovornost, trajnost i dizajn s razlogom. U godini koja obilježava stotu obljetnicu Deaflympicsa (prvi put održanih 1924. u Parizu), hrvatska delegacija nastupit će u kolekciji osmišljenoj da bude profinjena, moderna i funkcionalna - baš onako kako se ponos nosi i izvan pozornice.
Kolekcija je nastajala deset mjeseci i donosi promišljen 'vintage sportswear' pristup koji prelijeće u suvremeni streetwear. Boje su inspirirane nacionalnim simbolima, ali u prigušenijim nijansama koje daju elegantan, aktualan karakter i spontano se stapaju s jeseni. Izrađeni su ključni komadi: polo majica, hlače, vodootporna bomber jakna, kožni remen, čarape i marama. Tekstilni dijelovi nose GOTS certifikat—potvrdu organskog podrijetla i visokih ekoloških i etičkih standarda—dok je bomber funkcionalan i izdržljiv, dizajniran da traje daleko izvan jedne sezone.
'Željeli smo Hrvatsku predstaviti dostojanstveno—rezultatima i izgledom. U Lunilou smo našli partnera koji dijeli naše vrijednosti. Kolekcija je elegantna, prepoznatljiva i prava za trenutak na otvaranju', kaže Oliver Lušić, sažimajući duh suradnje u nekoliko riječi. Izabel Kovačić dodaje: 'Ova nam je suradnja prilika da kroz dizajn podržimo inkluziju i različitosti. Sportaši su nas osvojili profesionalnošću i timskim duhom, a kolekcija donosi svjež, promišljen odmak od klasičnog sportskog izgleda.'
Na Deflimpijskim igrama se start utrka ne označava pucnjem nego svjetlosnim signalom—sport se prilagođava komunikaciji, a ne obrnuto. I zato geslo 'Enjoy Communication Together' u Tokiju ne zvuči kao parola, nego kao praktično pravilo igre.
Hrvatska delegacija u Lunilou kolekciji želi upravo to: izgled koji s ponosom predstavlja zemlju, priča o održivosti i inkluziji i jednako dobro funkcionira u protokolu, na tribini i u svakodnevici. Optika Anda ustupila je naočale za snimanje, a mi dodajemo još jedan detalj iza pozornice - suradnja je krenula vrlo jednostavno: porukom čovjeka koji voli sport i modu i koji je lunilou već nosio. Odande je sve teklo glatko, uz puno rada i malo onog 'dobrog nervoza' osjećaja koji prati velike trenutke.