Organizirati festival koji okuplja nekoliko tisuća ljudi i koji iz godine u godinu ustraje u misiji da svojoj zajednici komunikatora pruži što kvalitetniji pregled trendova industrije, inovativnu produkciju i najkvalitetnije govornike nije nimalo lako – iako je itekako zabavno. Tisuće sudionika iz cijele regije, 600 projekata u izboru za nagrade strukovnih natjecanja, 125 predavača i izvođača, 105 kompanija, tvrtki i udruga partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, 98 članova žirija i odbora natjecanja, 5 natjecanja, 3 dana, 3 dvorane, 3 partija – i samo jedni Dani komunikacija, koji samo što nisu počeli. I ovoga puta održat će se u rovinjskom hotelu Lone, i to od 20. do 23. travnja, stoga smo s članovima organizacijskoga odbora odlučili provjeriti kako napreduju pripreme i je li sve spremno za početak festivala.
Dio vodstva festivala – Dunja Ivana Ballon, Anđela Buljan Šiber i Jelena Fiškuš – već je u hotelu – u netipično opuštenim aktivnostima. Naime, kako pokazuju fotografije koje je zabilježila Lorna Kijurko, iz organizacije je usred priprema, nakon višemjesečnih priprema i brige o festivalu do najsitnijih detalja, odlučeno da sve teče sjajno i da je vrijeme za zasluženu pauzu. Izvor blizak redakciji tvrdi da se ostatak organizacije – Davor Bruketa, Damir Ciglar i Nikola Žinić, koji će im se uskoro pridružiti u Rovinju – u ovim trenucima bezbrižno odmara na drugim lokacijama.
'Na Danima komunikacija nikada nije dosadno, a ove godine to će biti i nemoguće.
Naporno smo radili i za vas stvorili najbolje i sadržajima najbogatije festivalsko izdanje dosad u svakom smislu – a ne prosječnu konferenciju. Posljednji je korak fizička transformacija hotela Lone i njegove okolice – i zahvaljujući najboljem organizacijskom timu (HURA-e i IAB-a Croatia koji stoji iza festivala), sve je spremno. Sada je vrijeme za (pauzu, a potom) start', poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala.
Dani komunikacija od velikog su značaja komunikatorima diljem regije upravo zbog sjajnih prilika za edukaciju, razmjenu stavova i iskustava, kao i nagrađivanje najboljih među njima na strukovnim natjecanjima za digitalce, kreativce kako u Hrvatskoj tako i u regiji, efikasne marketingaše te mlade nade industrije. No osim učenja, nije novost da se komunikatori znaju odlično zabavljati nakon dana ispunjenoga osvježavajućim profesionalnim uvidima, stoga nas ovoga vikenda u Rovinju očekuju i večernji partyji.
Anđela Buljan Šiber, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica organizacijskoga odbora festivala, poručila je: 'Work hard, play hard. Naradili smo se ovih mjeseci, a sada je vrijeme da pritisnemo play. Krećemo!'
'Kada organizirate ovako veliko događanje koje okuplja vjernu i veliku zajednicu komunikatora – što drugo raditi nego opustiti se i uživati? Očekivanja su visoka, ali, kao što vidite, poprilično smo sabrani jer znamo da nas čekaju tri sjajna festivalska dana', dodala je Jelena Fiškuš, članica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica organizacijskoga odbora festivala.
A da organizacijskom odboru naporan rad nije stran, pokazuje i sjajan festivalski raspored, koji će u tri dvorane okupiti niz stručnjaka iz cijeloga svijeta, kao i iz regije, te pružiti prijeko potrebnu inspiraciju, ponuditi zanimljive uvide i iznjedriti nove tržišne trendove – u nastavku pogledajte popis govornika glavne dvorane, kojoj se od ove godine možete pridružiti i online. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa i voditeljice web3 studija brenda Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – stratega svjetskoga glasa Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje uživo ili online moguće su na www.danikomunikacija.com.