Hrvatski stručnjaci za odnose s javnošću proglasili su Baby Lasagnu Komunikatorom 2024. godine na svečanosti 18. Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Glazbenik koji je ostvario povijesni uspjeh Hrvatske na Eurosongu osvojio je domaću i stranu publiku neupitnim glazbenim talentom, ali i autentičnošću, neposrednošću, iskrenošću, jednostavnošću, transparentnošću i susretljivošću.
'Izuzetno mi je drago da autentičnost i emocije mogu spojiti ljude diljem Europe', kazao je Krešimir Šustić, PR menadžer Baby Lasagne, preuzimajući nagradu u ime glazbenika koji je sada na velikoj europskoj turneji. U finalu za Komunikatora godine bili su i aktivistička platforma Grof Darkula te HRT-ov urednik i voditelj Aleksandar Stanković.
Grand PRix za razvoj struke odnosa s javnošću uručen je Violeti Colić, suosnivačici Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri.
'Otkad sam se počela baviti ovim poslom, mnogo se toga promijenilo. Ovi najstariji se sjećaju da smo pozive i priopćenja slali telefaksom. Od toga smo došli do umjetne inteligencije koju danas koristimo svakodnevno. Dobro je da je koristimo jer trebamo ići, ako ne ispred, onda barem ukorak s promjenama. Trebamo prihvaćati sve tehnološke inovacije koje nam mogu pomoći da svoj posao radimo bolje i brže. Dok koristimo umjetnu, nikako ne smijemo zanemariti vlastitu inteligenciju jer samo tako od umjetne inteligencije možemo dobiti ono najbolje', kazala je Violeta Colić.
Na svečanosti Grand PRixa, agencija Madison Consulting je ponijela titulu najbolje agencije.
Agencija 404 agencija je osvojila ukupno najveći broj nagrada na ovogodišnjem Grand PRixu.
Devet projekata je ovjenčano broncom, dvanaest srebrom, a samo dva zlatom. Zlato su osvojile agencija Madison Consulting koja je za udrugu kolekTIRV napravila kampanju informiranja i osvještavanja javnosti o pravima transrodnih osoba 'Ja sam kao ti', te Ana-Marija Ferenčak, Paula Hranilović i Ivana Pušonjić koje stoje iza projekta 'Zokipedia', kampanje Zorana Milanovića na TikToku za predsjedničke izbore.
Mario Aunedi Medek, predsjednik HUOJ-a, pozvao je komunikacijske stručnjake da svoje projekte prijave i za međunarodnu nagradu the! award te da sudjeluju u KOMferenciji koja će se održati od 6. do 8. studenog u Splitu. Tema ovogodišnje konferencije HUOJ-a je Komunikacija na prvoj crti – sigurnost u doba krize.
U sklopu Grand PRixa objavljeno je i da je David Sopta, bivši predsjednik Uprave Jadrolinije, proglašen Antikomunikatorom 2024. godine. Taj je status zaslužio lošom kriznom komunikacijom nakon nesreće na trajektu Lastovo. Lošom su se komunikacijom, smatra žiri Grand PRixa, prošle godine istaknuli i ministar znanosti, obrazovanja i mladih Radovan Fuchs te zastupnik u Europskom parlamentu i bivši član Domovinskog pokreta Stephen Nikola Bartulica.