Najnovije, inovativne Huawei FreeArc bežične slušalice od sada su dostupne i na hrvatskom tržištu. Spajajući naprednu tehnologiju i ergonomski C-bridge Design, nove FreeArc open-ear bežične slušalice označavaju revolucionarni iskorak Huawei kompanije u audio segmentu. FreeArc donose vrhunsku kvalitetu zvuka i jedinstveno iskustvo slušanja u svim vremenskim uvjetima i od sada se mogu kupiti kod ovlaštenih Huawei partnera. Ovo su prve Huawei bežične slušalice s IP57 certifikatom za vodootpornost. Odlične su za outdoor aktivnosti te sport čak i po kiši.
Udobne bežične slušalice za cijeli dan
FreeArc namijenjene su korisnicima koji žele vrhunsku kvalitetu zvuka i cjelodnevnu udobnost bez kompromisa. Ove najnovije bežične slušalice dizajnirane su tako da korisnici mogu iskusiti izvanredan zvuk dok su potpuno svjesni svog okruženja. Bez obzira koriste li ih dok se nalaze u bučnoj ulici, voze bicikl kroz gradsku gužvu ili dok primaju konferencijski pozive tijekom užurbanog radnog dana.
Slušalice su pažljivo izrađene i dizajnirane na temelju istraživanja te analize više od 10 000 ispitanika uz korištenje 3D baze podataka. FreeArc se prilagođavaju obliku uha svakog pojedinog korisnika te se mogu koristiti tijekom cijelog dana bez osjećaja nelagode. Slušalice karakterizira C-bridge Design s 0.7 mm nikal-titan memorijskom legurom koja se iznimno lagano priljubljuje uz uho. Na 81.5% svoje površine prekrivene su ultra mekanim silikonom koji je nježan za kožu te pruža udobnost i prozračnost. Bilo da se prakticira joga ili vježba u teretani, Huawei FreeArc prilagođavaju se potrebama korisnika pružajući ugodno i sigurno audio iskustvo te slobodan rad ruku i pokret.
Vrhunski zvuk omiljene pjesme za opuštanje i rekreaciju
Glazba ima važnu ulogu u svakodnevnom životu, ona veseli i motivira, pogotovo kod rekreativnih aktivnosti. FreeArc slušalice donose kristalno čiste tonove i izniman zvuk za sportske entuzijaste. Tako je, uz zvukove i ritam omiljene pjesme iz FreeArc slušalica, svaki trening, trčanje, šetnja ili vožnja biciklom, još bolje iskustvo.
Napredne tehnologije slušalica uključuju algoritme s visoko osjetljivim jedinicama i akustičnom strukturom koji omogućuju izraženi bas i bogatiji ton. Reverse Sound Waves System pruža jasan i čist zvuk usmjeravajući ga direktno u ušni kanal.
Dynamic Bass i Adaptive Equal-loudness algoritmi automatski se prilagođavaju kako bi osigurali savršenu ravnotežu basa i visokih tonova neovisno o glasnoći.
AI kristalno čisti i jasni pozivi
Bez obzira na okruženje, napredne tehnologije FreeArc bežičnih slušalica pobrinut će se da su pozivi kristalno čisti i neometani vanjskom bukom. Veza je stabilna i tijekom udaljenosti, neovisno o tome jesu li slušalice spojene na pametni telefon ili laptop. FreeArc slušalice opremljene su setom dvostrukih mikrofona koji pojačavaju detekciju zvuka. Trostruki sustav redukcije buke dodatno pojačava jasnoću, blokirajući pozadinske zvukove iz okruženja. Zahvaljujući dizajnu koji učinkovito smanjuje buku od vjetra, čisti zvuk u vanjskim uvjetima je osiguran.
Dostupnost i cijena
Huawei FreeArc bežične slušalice od sada su dostupne u Hrvatskoj po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 119 EUR, a mogu se naći u tri boje: zelenoj, sivoj i crnoj. Uz slušalice, kupcima je dostupna i Loss Care usluga koja je osmišljena kako bi korisnicima pomogla u slučaju gubitka njihovih bežičnih slušalica. Ova usluga omogućuje nabavu zamjenske slušalice po sniženoj cijeni, što značajno smanjuje troškove u odnosu na kupnju novog para.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja te se njima koristi trećina svjetske populacije. Četrnaest centara za istraživanje i razvoj postavljeno je u zemljama diljem svijeta, uključujući Njemačku, Švedsku, Indiju i Kinu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice
Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaju, usluge 'u oblaku' (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 30 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.
Za više informacija posjetite poveznicu.