Kako se ljeto polako približava svome kraju, a dani postaju sve kraći, svima nam treba nešto što će nas razveseliti, nešto zbog čega ćemo živnuti, lakše podnijeti odlazak najdražeg nam godišnjeg doba. Valjda već cijeli svijet zna kako Split živi za Hajduk, pa tako doista nismo morali previše mozgati – rješenje se nametalo samo.
Tako će Tuđi čovik, kampanja Karlovačkog i Hajduka koja je osvojila zlato IdejeX, kao i srca publike diljem zemlje, dobiti svoj nastavak – ove će sezone čaše za višekratnu upotrebu na Poljudskoj ljepotici krasiti potpuno novi set poruka. Navijači će svoje čaše moći kupiti uz kauciju u iznosu od 1 eura te na taj način skupiti čak 4 nove poruke za svoju kolekciju.
No vratimo se na nakratko na sam početak kako bismo riješili stoljetnu dilemu: tko je zapravo taj famozni tuđi čovik po kojem je kampanja dobila ime? Ukratko, to je onaj koji nikad neće razumjeti zašto more nije voda, isti onaj koji misli da je Miki lik iz crtića. Jer tuđi čovik ne zna za pivo na zidiću, ni za manču u kafiću...
A gdje je u cijeloj toj priči Karlovačko, pivo koje zna kako povezati ljude? Na sreću svih furešta i onih koji se tako osjećaju, najbolji način za premostiti razlike svih veličina i oblika jest upravo uz gutljaj dobrog piva. Jer kad piješ Karlovačko, uvijek si među svojima.