Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: press Check-In Identity: Nova FASHION&FRIENDS kampanja za jesen/zimu 2025.
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Check-In Identity: Nova FASHION&FRIENDS kampanja za jesen/zimu 2025.

Stil može biti putovnica koja briše sve granice

Glavna pozornica nove Fashion&Friends kampanje za jesen/zimu 2025., pod nazivom Check-In Identity, smještena je u prostor gdje se susreću i isprepliću identiteti, životne priče i različiti stilovi. U tom okruženju Fashion&Friends sa svojim akterima istražuje odnos između mode i identiteta, pokazujući da stil može biti putovnica koja briše sve granice.

Kampanja naglašava ideju da je osobni stil univerzalni jezik kojim pokazujemo tko smo. Svaki 'putnik' u vizualnom narativu predstavlja jednu od modnih energija koje obilježavaju sezonu jesen/zima 2025. – od moćne ženstvenosti i prepoznatljivog Power Femme stava kroz Liu Jo, Guess i Patriziu Pepe do buntovnog i ležernog Soft Grunge izraza u interpretaciji Diesel, Scotch & Soda i Desigual kolekcija. Tu je i futuristički duh Techcore estetike kroz Hugo, Calvin Klein i Armani Exchange, ali i tamna elegancija pravca Romantic Goth koju nose Guess, Replay i Karl Lagerfeld.

Dinamičan ritam kolekcije dodatno oblikuje Gorp Core estetika – spoj funkcionalnosti i prirodnog duha kroz Superdry, Timberland i Replay, zatim Modern Formal, kao novo čitanje poslovnog koda uz Boss i Tommy Hilfiger, dok Luxe Sport pokazuje kako Premiata, Guess i New Balance jednako pripadaju ulici i luksuznoj sceni. Na kraju, Normcore vraća jednostavnost i minimalizam kroz Levi's, Calvin Klein i Replay.

Različiti akteri ove modne priče donose snagu, slobodu i samopouzdanje, unoseći futurizam i lakoću kretanja. Zajedno grade kontraste i ravnotežu koji najbolje oslikavaju suvremeni identitet.

Kampanja je snimljena ispred hangara tvrtke Prince Aviation, najveće regionalne kompanije za charter letove poslovnih zrakoplova, na aerodromu Nikola Tesla. Elementi piste te interijera i eksterijera aviona korišteni su kao vizualni simboli odlaska iz stare i dolaska u novu sezonu. No, umjesto da naglašavaju granice, oni postaju metafora osobne transformacije, novog početka i modnog izraza bez ograničenja.

Check-In Identity poziv je na putovanje za koje vam nije potrebna karta – dovoljan je vaš osobni stil.

Boarding now. One terminal, infinite looks.

Novu kolekciju jesen/zima 2025. možete pronaći u svim Fashion&Friends trgovinama u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Puli, Osijeku, Zadru kao i online na fashionandfriends.com te preko mobilne aplikacije.

Vaša reakcija na temu