Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Unsplash WhatsApp testira novu opciju, evo o čemu se radi

WhatsApp testira novu opciju, evo o čemu se radi

Želi se spriječiti da korisnici propuste poruke najbližih kontakata

Iz WhatsAppa stiže još jedan novitet koji će poboljšati iskustvo korištenja aplikacije, pogotovo za određeni dio korisnika, piše Zimo.

Nova opcija još nije službena i trenutačno se testira unutar beta verzije aplikacije za Androide i još nije poznato kada bi mogla biti dostupna svim korisnicima.

Ova opcija odnosi se na dodatne podsjetnike na nepročitane poruke. Nedavno je WhatsApp predstavio slične podsjetnike za nove storije osoba s kontaktne liste, a sada istu mogućnost namjeravaju proširiti i na poruke.

Zahvaljujući tom novitetu, ova će aplikacija korisnike povremeno podsjećati na nove statuse i poruke koje nisu pogledali neko vrijeme.

Prema do sada poznatim informacijama, čini se kako će korisnici sami aktivirati tu opciju unutar postavki WhatsAppa, a nije poznato hoće li se ti podsjetnici pojavljivati samo unutar aplikacija ili kao klasične obavijesti na ekranima telefona dok ova aplikacija nije u uporabi.

Ono što također nije poznato jest koliko će se često takvi podsjetnici na poruke i statuse prikazivati, niti hoće li se prikazivati za sve poruke ili samo za određene osobe.

Na stranici WABetaInfo kažu kako se čini da će algoritam obavijesti prikazivati ovisno o tome s kim korisnici najviše i najčešće komuniciraju.

S novom opcijom želi se spriječiti da korisnici propuste poruke od svojih najbližih prijatelja i članova obitelji, tj. ako zaborave na te poruke, da ih aplikacija podsjeti.

No, bit će zanimljivo vidjeti hoće li se podsjetnici pojavljivati i za komunikaciju s poslovnim subjektima, s kojima dopisivanje nije toliko učestalo.

Naime, na određenim tržištima brojne kompanije (od banaka preko telekoma do dostavnih tvrtki i online trgovina poput Amazona) komuniciraju s korisnicima upravo putem WhatsAppa tako da bi ova opcija mogla pozitivno utjecati i na njihovo poslovanje, odnosno komunikaciju s klijentima i korisnicima.

U slučaju da korisnici deinstaliraju i ponovno instaliraju aplikaciju, algoritam će ponovno morati pohvatati interakciju korisnika s drugim osobama i trebat će vremena dok se ponovno vrati na staro jer se takav tip podataka neće backupirati na serverima. 

Vaša reakcija na temu