Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Unsplash Viber uvodi dvije nove mogućnosti

Viber uvodi dvije nove mogućnosti

'Naša je misija postati superaplikacija i za korisnike i za poslovne subjekte'

Rakuten Viber proširuje svoje napredne mogućnosti poslovnog dopisivanja s dva nova interaktivna formata poruka: Carousel i Popis u poruci. Ova nadogradnja omogućuje brendovima jednostavniju komunikaciju i automatizirano korisničko iskustvo unutar aplikacije Viber.

'Carousel poruke omogućuju tvrtkama iz raznih industrija da u jednoj poruci prikažu do pet pomičnih kartica. Svaka kartica može sadržavati sliku, tekst, emojije te do dva gumba s pozivom na akciju koji vode izravno na web stranicu ili internetsku trgovinu. Na taj način brendovi mogu dijeliti paketne promocije, preporuke proizvoda, vremenski ograničene ponude, nove dolaske i slično, dok korisnici mogu jednostavno odabrati ono što ih najviše zanima.

Ključne su prednosti: poboljšanje korisničkog iskustva (UX) preglednim, pomičnim formatom, veća stopa klikanja (CTR) zahvaljujući atraktivnom vizualnom prikazu, poticanje prodaje izravnim poveznicama za bržu kupnju.

Popis u poruci korisnicima nudi do pet unaprijed definiranih opcija koje mogu jednostavno odabrati jednim dodirom - idealno za brze akcije poput potvrda rezervacija, zakazivanja dostave ili slanja povratnih informacija. Kada korisnik odabere opciju, njegov se izbor šalje kao poruka, što omogućuje poduzećima da automatski odgovore.

Ključne su prednosti: poticanje razgovora brzim, vođenim odgovorima, povećanje angažmana kroz jasne i konkretne izbore, ušteda vremena automatizacijom ponavljajućih zadataka putem odgovora jednim dodirom', naveli su iz tvrtke.

Ova dva nova rješenja dodatno obogaćuju Viberovu ponudu poslovnih poruka te omogućuju brendovima izravnu i personaliziranu komunikaciju s postojećim kupcima.

'Naša je misija postati superaplikacija i za korisnike i za poslovne subjekte. Kako bismo zadovoljili potrebe obiju strana, neprestano se razvijamo. Carousel i Popis u poruci osmišljeni su kako bi udovoljili sve većim očekivanjima korisnika za bržim, interaktivnijim i automatiziranim digitalnim iskustvima - te da istodobno pomognu poduzećima povećati prodaju' izjavila je Cristina Constandache, glavna direktorica za prihode u Rakuten Viberu.

Carousel i Popis u poruci trenutačno su u fazi uvodnog puštanja ranim korisnicima. Svi će ih poslovni korisnici diljem svijeta moći koristiti u nadolazećim tjednima.

Vaša reakcija na temu