Pijanist Veljko Glodić i saksofonist Saša Nestorović zajedno su počeli svirati prije trideset i pet godina u manjim ansamblima, a prvi nastup kao duo imali su 1991. godine na tzv. Ratnom jazz festivalu (Zagrebački dani jazza '91, danas JazzHR festival, u organizaciji HDS-a) u Hrvatskom glazbenom zavodu u Zagrebu. Krajem 90-ih sa slovenskim glazbenicima, kontrabasistom Matevžom Smerkolom i bubnjarem Robijem Volaričem, nastupali su u sastavu 'Bird Lives' koji je promovirao glazbu Charlieja Parkera.
No najvažniju suradnju ostvarili su kao duo u izvedbama bliskima cool jazzu. Glodić i Nestorović među rijetkim su glazbenicima kod nas koji sviraju u tom idiomu. Naime, cool jazz prilagodba je bebopa koja prednost daje srednjemu registru, nježnijim bojama tonova, legato fraziranju, gustim harmonijama, umjerenomu tempu, ali također i donosi snažnije povezivanje bebopa s ozbiljnom glazbom, posebice impresionizmom, što je tek dio njihova načina izražavanja. Iako je orijentiran na mainstream jazz, poput onoga koji su pedesetih godina prošloga stoljeća izvodili džezisti američke zapadne obale, The Cool Jazz Duo donosi zanimljiv spoj glazbenih stilova, kao i zvuk uvjetovan duo formaciji bez ritam sekcije.
Oni su toliko duboko uronili u spomenuti glazbeni svijet da se doima kao da je stvoren za njih. Zapravo, oni sviraju sebe.
Ovaj dvojac nikada ništa ne radi bez valjanoga razloga, pa se time i razlog za pripremu trećega albuma nalazi u novim djelima koja donose još snažniju povezanost klasične i jazz glazbe.
Upravo su na večerašnjem koncertu u splitskom Hrvatskom domu naglasak stavilii na svoje 'nove glazbene promašaje'.
Program je uključivao dvije suite: četverostavačnu 'Jazz Suitu' Saše Nestorovića i sedmerostavačnu 'Jazz Partitu' Veljka Glodića.
Djelić ozračja iz koncetne dvorane Ive Tijardovića donosimo u fotogaleriji Jadrana Babića.