Brojni gradovi u Istri muku muče s dolaskom hitne pomoći. Nema dovoljno zaposlenika, ali ni zgrada hitnih pomoći. No ti problemi planiraju se riješiti izgradnjom sedam novih zgrada hitne raspoređenih po cijeloj Istri, ali i stanovima za deficitarno medicinsko osoblje. Vrijednost investicije po gradu je između 3 i 4 milijuna eura, javlja HRT.
Mali prostor, manjak zaposlenika i neadekvatni uvjeti stanje je to većine hitnih prijmova. Pacijenti negoduju jer, uz to što se dugo voze do najbliže hitne, još moraju i po nekoliko sati čekati na pregled.
Medicinskog osoblja nedostaje tijekom cijele godine, no u vrijeme turističke sezone taj je problem još izraženiji. Tada broj ljudi na Istarskom poluotoku bude i dvostruko veći.
Kako bi se problem smanjio, u planu je izgraditi sedam hitnih medicinskih prijmova na području cijele Istre.
- Gradovi i općine kroz prostornu i plansku dokumentaciju nadležnoj instituciji moraju dostaviti od 2500 do 3000 kvadrata za smještaj tipskih objekata od tisuću kvadrata pa na gore, gdje bi došli do četiri stana za naše medicinsko osoblje - rekao je Damir Kajin, gradonačelnik Buzeta.
Grad Buzet svoj je prostor već osigurao.
- Predviđena zgrada imala bi u prizemlju prostor za hitnu službu i sanitetski prijevoz, a na katu bi bili stanovi za potrebe javnozdravstvenog sustava cijele Istarske županije - rekla je Tatjana Čemerikić, v.d. ravnateljica Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Istarske županije.
U planu je izgraditi i stanove za deficitarno medicinsko osoblje. Sredstva su osigurale Država i Istarska županija. Ovo je još jedna prilika da se zadrži, ali i privuče medicinsko osoblje.