Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: press Zaposlenici Studenca ured zamijenili slavonskom ravnicom

Zaposlenici Studenca ured zamijenili slavonskom ravnicom

Kako bi pomogli OPG-ovima kojima nedostaje radne snage, Omišani, Splićani i Zagrepčani otišli u voćnjak kod Valpova

Zaposlenici Studenca zasukali su rukave i nabrali više od pet tona jabuka u voćnjaku obiteljske tvrtke Hortivia kod Valpova te im tako pomogli da njihovi svježi i mirisni domaći proizvodi što prije dođu do polica i zaljubljenika u zdravu prehranu. Naime, četrdesetak zaposlenika iz Omiša, Splita i Zagreba odlučilo se na put u Slavoniju te su tamo svoj uredski petak zamijenili branjem jabuka na svježem zraku u slavonskom voćnjaku. Zaposlenicima su društvo pravili i Ekoznalci, glavni Studenčevi zagovornici podizanja svijesti i educiranosti o važnosti zaštite okoliša, a ovaj put su oni bili glavni navijači timovima zaposlenika u natjecanju tko će nabrati najviše jabuka.

Ovom inicijativom, koja je započela u okviru programa 'Korak bliže zajednici', Studenac poziva mala obiteljska poljoprivredna gospodarstva s područja Slavonije na plasman voća i povrća u najrašireniji maloprodajni lanac u Hrvatskoj.

'Zajednička akcija branja jabuka simpatičan je početak jedne lijepe priče. Naime, projektom 'Slavonija u srcu i u 1200 naših dućana' željeli smo pružiti ruku podrške našim poljoprivrednicima iz Slavonije te im omogućiti plasman njihovih proizvoda u našem nacionalno prisutnom trgovačkom lancu s najvećim brojem prodavaonica. Akciju smo organizirali kako bi i naši zaposlenici doprinijeli malim, ali vrijednim korakom. Ujedno, iskoristili smo radni petak u voćnjaku kao priliku za druženje izvan uredskih zidova, što naši zaposlenici jako cijene. Započeli smo sa Slavonijom, ali u planu su i tri dodatne etape projekta koje će uključiti OPG-ove i iz ostalih hrvatskih regija', naglasila je Miranda Mladin, direktorica marketinga Studenca.

Naime, od ove jeseni Studenac je pokrenuo projekt kojim želi podržati sve hrvatske OPG-ove koji se bave uzgojem voća i povrća, a započeo je otvorenim javnim pozivom OPG-ovima u Slavoniji. Uz partnere PZ Jabuka i Osatina, koji okupljaju male poljoprivrednike, slavonski proizvođači voća i povrća u projekt se mogu uključiti slanjem pisma namjere u kojem, uz dokaz o registraciji obiteljskog gospodarstva, trebaju navesti osnovne informacije o kategoriji voća i povrća, godišnjim kapacitetima i količinama, uvjetima skladištenja te logističkim uvjetima transporta do skladišta Studenca u Zagrebu, Pazinu i Dugopolju. 

Stručni tim Studenca zatim će analizirati pisma namjere koja stignu na e-mail adresu poljoprivreda@studenac.hr te ocijeniti mogućnosti suradnje, kontaktirati proizvođače i, ako se zadovolje uvjeti, početi s plasmanom svježeg voća i povrća s njihovih polja. Prije plasmana u prodavaonice svi će proizvodi proći strogu kontrolu kvalitete prema najvišim kriterijima koji vrijede i za sve ostale proizvode u maloprodajnom asortimanu Studenca kako bi svojim kupcima ponudili proizvode visoke kvalitete. 

Studenac je pokrenuo svoj društveno odgovorni projekt 'Korak bliže zajednici' u listopadu 2021. te je od tada s više od 100 tisuća eura pomogao brojnim neprofitnim organizacijama koje su usmjerene na humanitarne, zdravstvene i druge programe za dobrobit i unapređenje života zajednice. Između ostalog, u sklopu projekta je u proljeće ove godine za 63 škole donirao godišnju zalihu sapuna za ruke. Kao nastavak nastojanja da Studenac pridonese pozitivnim promjenama u društvu, taj maloprodajni lanac ove je jeseni svoj projekt 'Korak bliže zajednici' usmjerio na suradnju s OPG-ovima s ciljem održivog gospodarskog razvoja te poticanja domaće i prirodne proizvodnje otvaranjem vrata za plasman i promociju hrvatskih proizvoda i regija. 

Vaša reakcija na temu