U sklopu europskog projekta 'Učimo kroz igru – drugi dio' (SF.2.4.06.04.0024), učenici Zdravstvene škole Split imat će priliku sudjelovati u nizu interaktivnih radionica koje spajaju svijet medicine, tehnologije i računalnih igara.
Radionice će se održavati od ponedjeljka 27. do petka 31. listopada 2025. godine u prostorima škole na adresi Šoltanska 15, Split, prema sljedećem rasporedu:
- Ponedjeljak, 27. 10., od 11.35 do 13.10
- Utorak, 28. 10. od 13.15 do 14.55
- Srijeda, četvrtak i petak, 29.–31. 10., od 13.15 do 14.55
Program se provodi prema odobrenom programu neformalne edukacije za srednjoškolske učenike u sklopu projekta 'Učimo kroz igru – drugi dio', koji financira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda Plus (ESF+) i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Nositelj projekta je udruga Igra znanja, a partneri su Institut Ruđer Bošković, FERIT Osijek, Grafički fakultet Zagreb, Sveučilište Algebra Bernays te četiri partnerske srednje škole: Zdravstvena škola Split, Gimnazija Velika Gorica, Elektrotehnička i prometna škola Osijek i Škola za grafiku, dizajn i medijsku produkciju Zagreb.
Tijekom pet dana u Splitu učenici će kroz kombinaciju predavanja, kvizova i praktičnih radionica naučiti kako se znanja iz STEM područja mogu povezati s medicinom i očuvanjem mentalnog zdravlja.
Neke od tema radionica uključuju:
- Elemente dizajna računalnih igara – što čini igru zabavnom i edukativnom
- Povijest video igara – kako su igre postale važan alat u edukaciji
- Zanimanja u industriji video igara – tko sve stoji iza izrade jedne igre
- Izrada nivoa (level dizajn) – kako planirati izazove i logiku igre
- Likovi i modeli u 3D alatima – kako nastaju likovi u digitalnim igrama
- Mini Game Jam radionice – osmišljavanje medicinskih i edukativnih igara na papiru
- Testiranje edukativne videoigre 'Earth Rising' i predlaganje poboljšanja igre
Program provodi Stefan Majnarić, promotor STEM-a iz udruge Igra znanja, uz podršku nastavnika Zdravstvene škole Split. Voditeljica projekta je Ida Srdić.
Cilj ovog inovativnog programa je popularizirati STEM kroz igru i zabavu, približiti učenicima teme poput digitalne pismenosti, razvoja igara, umjetne inteligencije i povezanosti tehnologije s medicinom, te potaknuti znatiželju, suradnju i kreativnost.
Projektom 'Učimo kroz igru – drugi dio' planira se u dvije školske godine (2025./2026. i 2026./2027.) obuhvatiti više od 1400 učenika u četiri srednje škole u Hrvatskoj. Program promiče jednak pristup kvalitetnom i uključivom obrazovanju te pokazuje kako računalne igre mogu postati alat u učenju, razvoju kreativnosti i mentalnog zdravlja.
Za sva dodatna pitanja u vezi radionica, kao i za škole ili organizacije zainteresirane za suradnju i buduće provedbe programa, možete se javiti na e-mail: promotor@igra-znanja.hr.