Govoreći o ulaganjima Hrvatskih cesta u Split i okolicu, od kojih je velika vijest da Vukovarska postaje državna cesta, svakako jedno od značajnijih poteza koji će se poduzimati je rješavanje ulaza i izlaza iz trajektne luke. Bude li se radilo prema rješenjima koji ne zahtijevaju izmjenu GUP-a, moglo bi ugledati svjetlo dana i u ovom mandatu.
- Rješavanje projektne dokumentacije i priprema za gradnju je 70 posto realizacije - rekao je gradonačelnik Tomislav Šuta.
Naveo je gradonačelnik i da je razgovarao s niz stručnjaka u Splitu.
- Kao gradonačelnik mogu utvrditi da se struka sama sa sobom nije složila u dosta rješenja. Postoji još jedno koje može biti odmah, a znatan dio struke protežira to rješenje - da glavni željeznički kolodvor bude izmješten u Kopilicu, promet se poveže s Putem Supavla, kroz postojeći željeznički i da s time se priča cijela završi - opisao je.
U budućnosti bi se nastavio na most Svetog Duje između Splita i Kaštela.
- Ovo je prijedlog itekakvih stručnjaka koji su projektirali niz cesta u Splitu i koji oni 'provlače' duži period. Ako ćemo ići u tom smjeru i zauzimati taj stav, javno mogu garantirati da će izlaz i ulaz u trajektnu biti riješen u mom mandatu - poručio je Šuta.
Ivica Budimir najavio je skori dolazak i čelnika Hrvatskih željeznica u Split na sastanak po ovom pitanju.
Rješenje Hrvatskih cesta, prezentirano prije 10-ak godina, moglo bi se također praktički odmah implementirati. Kako je rekao Budimir, o svemu će odlučiti struka i na koncu će se političkom odlukom krenuti u realizaciju.