Svake godine Split je omiljena destinacija milijuna posjetitelja, a jedan od aspekta koji može uvelike poboljšati turističko iskustvo u Splitu, a često je zanemaren kao preduvjet turističkog smještaja, je snažna i stabilna internetska veza. Brzi internet pruža brojne pogodnosti i turistima i lokalnim tvrtkama, što ga čini neizostavnom sastavnicom suvremenog turizma.
Turistima brzi internet omogućuje jednostavno planiranje putovanja, rezervaciju i održavanje veze sa svojim najmilijima kod kuće. Uz pomoć stabilne internetske veze mogu brzo pristupiti informacijama o lokalnim atrakcijama, restoranima i događajima, pa i podijeliti svoja iskustva na društvenim mrežama u stvarnom vremenu. To čini putovanje praktičnijim i ugodnijim, povećavajući vjerojatnost povratka turista u budućnosti.
Štoviše, wi-fi postoji kao zasebna kategorija koju gost ocjenjuje prilikom boravka u apartmanu ili hotelu putem raznih platformi pa je mnogim iznajmljivačima i hotelima u interesu da svojim gostima ponude internetsku povezivost odlične kvalitete.
Građani splitskih kvartova Blatine - Škrape, Lokve, Mejaši, Pujanke, Ravne njive, Split 3, Trstenik i Mertojak već danas imaju priliku surfati najbržim internetom u zemlji, na Telemachovoj 10 Giga mreži, uz internetske brzine čak 20 puta veće od prosječne brzine interneta u Hrvatskoj te do 40 puta veće u najvećem ponuđenom paketu, i to po konkurentnim cijenama. U nadolazećoj turističkoj sezoni pogodnosti i prednosti najbrže optičke mreže imat će priliku osjetiti i građani u drugim kvartovima diljem Splita - Sućidar, Plokite, Spinut i Lovret, uz značajno bolje korisničko iskustvo neovisno o tome koriste li internet u privatne ili poslovne svrhe.
Lokalnim tvrtkama internet ovakve brzine omogućuju dopiranje do šire publike, poboljšanje korisničke usluge i povećanje prodaje. Apartmani, hoteli, restorani i trgovine mogu koristiti internet za promidžbu svojih usluga, primati online rezervacije i nuditi mogućnosti digitalnog plaćanja. Uz brzi internet, lokalne tvrtke također mogu iskoristiti prednosti mrežnih marketinških strategija, kao što su optimizacija za tražilice i oglašavanje na društvenim mrežama, kako bi dosegle više kupaca i povećale njihovu vidljivost. To može rezultirati povećanjem prihoda i mogućnostima zapošljavanja za lokalno stanovništvo, dodatno podupirući lokalno gospodarstvo.