S novim Maximarketom u Obrovcu, otvorenim jučer na adresi Ulica Petra Zoranića 8, trgovački lanac Tommy, tržišni lider u Dalmaciji, nastavlja realizaciju svojih razvojnih planova usmjerenih na širenje prodajne mreže diljem Hrvatske.
Novi Tommy Maximarket u Obrovcu osmišljen je i opremljen u skladu s visoko postavljenim standardima suvremenog maloprodajnog formata, koji spaja funkcionalnost prostora s promišljenim korisničkim iskustvom kupnje. Kupcima je na raspolaganju bogat asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, s posebnim fokusom na promociju domaće proizvodnje i zastupljenost hrvatskih proizvođača, čime se dodatno naglašava lokalna vrijednost i održivost ponude.
Ukupna površina Tommy Maximarketa u Obrovcu iznosi više od 600 četvornih metara, a kupci će u sklopu novog prodajnog mjesta imati i dodatne usluge - napredne samoposlužne blagajne, čime se značajno povećava učinkovitost kupovne usluge, dok je proces povrata ambalaže ubrzan integracijom sustava najnovije generacije za automatizirani prihvat i otkup ambalaže. Novitet je i DPD usluga paketne dostave i preuzimanja.
Povrh toga, u ovoj Tommy trgovini će stanovnicima Obrovca biti na raspolaganju i posebni odjeli mesnice i pekarnice, a radno vrijeme poslovnice bit će od ponedjeljka do subote, od 7.00 do 21.00 sati, uz dostupnost većeg broja parkirnih mjesta za kupce.
Otvorenjem nove prodavaonice Tommy dodatno učvršćuje svoju poziciju na zadarskom području, gdje je već desetljećima prisutan kao vodeći maloprodajni lanac, prepoznat i cijenjen kako među lokalnim stanovništvom, tako i među brojnim posjetiteljima iz zemlje i inozemstva.
Tommy se danas se ističe kao jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, s prodajnim mjestima raspoređenih u devet županija i gradu Zagrebu te s ostvarenih više od 655 milijuna eura prihoda u 2024. godini. S kontinuiranim rastom tržišnog udjela, Tommy nastavlja jačati svoju tržišnu poziciju i potvrđivati dugoročnu stabilnost.