Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Testirali smo novu aplikaciju koja prati akcije u trgovačkim lancima, iznenadit ćete se koliko se 'pametnom' kupovinom  može uštedjeti
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Testirali smo novu aplikaciju koja prati akcije u trgovačkim lancima, iznenadit ćete se koliko se 'pametnom' kupovinom može uštedjeti

Aplikacija 360 PROMO je potpuno besplatna

Od 1. veljače na našem je tržištu dostupna aplikacija 360 PROMO koja prati akcije u gotovo svim velikim trgovačkim lancima. Riječ je o hrvatskom brendu autora Josipa Mullera, stvorenom na temelju višegodišnjeg istraživanja tržišta, a aplikacija se može preuzeti putem trgovine Google Play ili Appleovog App Storea.

Mobilne aplikacije ovoga tipa u svijetu su popularne već dulje vrijeme, a zadnjih su godina sve prisutnije i na našem tržištu. Aplikacija 360 PROMO nudi brojne mogućnosti, od pregleda radnog vremena trgovina nedjeljom do kreiranja personalizirane kupnje. Za sada su u aplikaciji prisutne akcijske ponude u devet najvećih trgovačkih lanaca diljem Hrvatske.

Aplikacija je potpuno besplatna, a redovitim praćenjem akcija i popusta prosječna obitelj može mjesečno uštedjeti i više od 200 eura. 


Odabirom modula 'promocije i akcije' prvo će se otvoriti popis proizvoda koji su na akciji taj dan u svih devet lanaca. Isti modul nudi i pretragu po željenom proizvodu, što bitno olakšava kupnju.  Kategorija ima mnogo - od hrane, pića, cvijeća do dječjih proizvoda, začina, proizvoda za dom, čišćenje i slično. 

Vrlo korisna kategorija u modulu 'promocije i akcije' je i kreiranje vlastite liste za kupovinu. Osobni letak sastavljen od odabranih promocija kreira se tako što se klikne ponuđena ikona srce uz određeni artikl, a lista se može proslijediti putem WhatsAppa ili SMS-om. Ova mogućnost je vrlo dobrodošla pomoć kod kupnje, pogotovo u situacijama kad umjesto vas u kupnju ide neki član obitelji. 

Kako to izgleda u praksi, pogledajte na primjeru tjedne kupovine. U tablici je 35 proizvoda široke potrošnje koja bi po redovnim cijenama koštali 201,46 eura, a zbog kupnje na promocijama sad su stajali ukupno 136,67 eura, čak 32 posto manje, što znači da se mjesečno na ovaj način može uštedjeti preko 200 eura.






Uštede donosi i modul 'aktualne ponude' koji nudi pregled sniženih artikala izvan kategorije robe široke potrošnje koji su u tom trenutku na popustu. 

Od ostalih modula na aplikaciji, treba pohvaliti i kategoriju 'radna vremena' s prikazom  rada trgovina nedjeljom u cijeloj Hrvatskoj. Modul 'kartice i aplikacije' služi za spremanje loyality kartica i aplikacija kojima se također može lijepo uštedjeti jer dosta lanaca kroz svoje 'kartice odanosti' nudi dodatna sniženja. 


Vaša reakcija na temu