Dok Split još sanira posljedice razornog nevremena, gradske vlasti paralelno pokušavaju staviti pod kontrolu i stanje na ulicama, ali ovaj put u taksi sektoru.
Od kada je liberalizirano taksi tržište u Hrvatskoj, u Splitu se pokušava pronaći način kako se nositi s golemim brojem vozila, ali i s onima koji operiraju u sivoj zoni, bez nadzora i kontrole, derući turiste, ali i domaće.
- S udruženjima taksista već smo održali sastanak.. Donijeli smo konkretne zaključke. U kontaktu sam i s dubrovačkim gradonačelnikom Matom Frankovićem, jer dijelimo ista razmišljanja i radimo na sličnim rješenjima – kazao je splitski gradonačelnik Tomislav Šuta.
Podsjetimo, Dubrovnik je već ranije regulirao ulazak, prometovanje i izlazak autotaksi vozila u uži centar grada, ograničivši pristup Zoni posebnog prometnog režima – model koji Split možda trebao zaživjeti.
- Inicijativa za rješavanje ovog problema krenula je još za vrijeme gradonačelnika Krstulovića Opare, ali Dubrovnik je bio prvi koji ga je i stvarno proveo. Mislim da je to dobar model koji i mi moramo primijeniti – istaknuo je Šuta.
Prema njegovim riječima, prioritet je uvođenje reda: jasno definiranje cijena, dozvola, pravila poslovanja i poštivanje zakona.
- Ne možemo više zatvarati oči pred stanjem u kojem jedna dozvola cirkulira na 30 različitih vozila. To je potpuno nedopustivo – upozorio je.
Kako kaže, pripremaju prihvatljiv način kako bi se definirala jasna pravila za sve – lokalne vozače i strane platforme.
Cilj je, poručuje gradonačelnik, urediti tržište taksi prijevoza, jer ovako više ne ide.