S toplim su vremenom u Dalmaciju stigli prvi turisti, a ovih se dana zahuktavaju i posljednje pripreme za turističku sezonu koja će, ako je vjerovati najavama, biti rekordna. Jedna od važnih stvari o kojoj svi u turističkim djelatnostima trebaju razmisliti prije početka sezone je način naplate proizvoda i usluga. Moderna rješenja naplate omogućuju brze bezgotovinske transakcije i donose jednostavnost i sigurnost, kako za poslovne subjekte tako i za goste.
POS uređaji ubrzavaju proces naplate, smanjuju čekanje u redu i gužve, a bržim protokom kupaca može se povećati i ukupan promet. Uvođenjem bezgotovinske naplate podiže se i zadovoljstvo gostiju, doprinoseći tako pozitivnom dojmu cjelokupne destinacije. Nemojmo zaboraviti da i sami gosti očekuju bezgotovinsku naplatu, kao dio standarda na koji su navikli.
Omiljena dalmatinska masterchefica
Talentiranu finalisticu Masterchefa Goranu Milaković sve je vodilo k vlastitom bistrou. Simpatična Splićanka je u centru grada, na samom ulazu u trajektnu luku, otvorila Missy B., mali bistro koji je osvojio srca svih onih koji vole pojesti dobar zalogaj, a istovremeno uživati u pogledu na najlipši grad na svitu.
U bistrou Missy B. subotom i nedjeljom možete isprobati Gogin legendarni brunch, a preko tjedna u Missy B. možete navratiti na ručak ili finu večeru. Kako bi svojim gostima pojednostavili plaćanje i skratili čekanje, odlučili su se za rješenje koje nudi svjetski lider u području kartičnog plaćanja Worldline i u svoje poslovanje uvrstili Worldline naplatu putem Android POS terminala.
'Otvaranje bistroa Missy B. je dugo bio moj san, a sudjelovanje na Masterchefu me definitivno poguralo u tom smjeru i ubrzalo tu moju skrivenu želju. Jako sam sretna sto radim ono sto volim i guštam u tome i sto imam predivan tim s kojim stvaram sve te ukusne delicije za naše goste i najsretniji smo kad vidimo njihova zadovoljna lica i to nam daje vjetar u leđa da budemo još bolji. Tome svakako doprinosi i odlično rješenje za naplatu uz koje zbilja nemamo brige', izjavila je Gorana Milaković, vlasnica bistroa Missy B.
Tri savršene lokacije
Splitska je gastronomska scena u posljednjih nekoliko godina procvala, no neka su dobra stara mjesta zadržala svoj kultni status. Jedno od takvih mjesta je Bepa, restoran na splitskoj Pjaci koji servira jednostavnu i ukusnu mediteransku hranu. Tena Tomljenović, vlasnica restorana Bepa, u svom portfoliju ima i restoran ZOI koji je uvršten u Michelinov vodič, kao i proslavljeni splitski restoran Perivoj kojem uskoro planira udahnuti novi život.
U svim svojim restoranima Tena Tomljenović od prvog dana koristi Worldline POS rješenje za prihvat kartica kako bi gosti mogli brzo i jednostavno platiti i kako bi olakšali posao osoblju restorana. Tena i njezin tim trenutno rade na novom konceptu restorana Perivoj, omiljenog mjesta Splićana, ali i turista, koje ima dugogodišnju tradiciju. Budući da ovaj zaštićeni spomenik kulture ima veliku terasu, plan im je koristiti rješenje Worldline Tap on Mobile na svojim Android uređajima za osoblje.
'Raditi na tri lokacije i voditi cijelo poslovanje ponekad nije lako. Imam sreću da radim u dobrom timu s ljudima na koje se mogu osloniti i da svi zajedno gledamo kako bismo stvari mogli učiniti jednostavnijima. Tu nam uvelike pomažu sustavi koji se prilagođavaju nama i našem poslovanju. Worldline rješenja za naplatu su jedan od tih sustava koji zbilja značajno ubrzavaju i olakšavaju poslovanje. A mi onda možemo težiti perfekciji u izvedbi jela, prezentaciji i posluživanju', rekla je Tena Tomljenović, vlasnica restorana Bepa, ZOI i Perivoj.
Pametna rješenja za naplatu
Worldline je savršen partner za uspješnu turističku sezonu jer nudi pametna rješenja naplate putem POS uređaja ili mobilne aplikacije Worldline Tap on Mobile koja android mobitel pretvara u POS uređaj. Worldline POS rješenja su pogodna za svaku veličinu poduzeća i za sve djelatnosti koje koriste ili će tek početi koristiti bezgotovinsko plaćanje, poput restorana, barova, suvenirnica, hotela, apartmana, vinarija, trgovina domaćih proizvoda i ostalih djelatnosti u sferi pružanja turističkih usluga.
Prednosti Worldline rješenja su, između ostaloga, prihvat svih kartica i digitalnih novčanika na istom uređaju, isplata novca u roku od jednog dana, Worldline key account manageri koji brinu o svojim korisnicima, korisnička podrška na hrvatskom jeziku, lokalna tehnička podrška koja je dostupna 24 sata dnevno, pouzdanost i sigurnost rješenja za naplatu, kao i snaga globalne kompanije s lokalnom ekspertizom.
Ponuda za uspješniju sezonu
Worldline uoči nove turističke sezone nudi šest mjeseci besplatnog korištenja POS uređaja DX8000 za korisnike koji u posljednjih 12 mjeseci nisu prihvaćali kartice. Pametni POS terminal DX8000 zadovoljava sve poslovne potrebe zahvaljujući dugotrajnoj bateriji i integriranom pisaču, a njegov operativni sustav Android stvara praktično sučelje za kupce. Jedna od praktičnih značajki ovog uređaja je funkcija napojnice s mogućnošću unosa količine ili postotka, što je izvrsna stimulacija za djelatnike.
Besplatna aplikacija Worldline Tap on Mobile dolazi bez fiksnih troškova i troškova instalacije. Može se instalirati na bilo koji mobilni uređaj ili tablet s odgovarajućim Androidom, NFC-om i pristupom internetu, a potom koristiti kao samostalni POS uređaj za prihvat debitnih i kreditnih kartica ili digitalnih novčanika. Worldline Tap on Mobile je idealno rješenje za iznajmljivače smještaja, dostavljače, taksiste, ugostitelje, servisere, cvjećare, salone za uljepšavanje, kao i za sve one kojima su praktičnost i mobilnost važne.
Poznati dalmatinski ugostitelji ovu turističku sezonu dočekuju spremni. Uz Worldline i vi možete poslovati jednostavnije i primati sve kartice putem samo jednog POS uređaja ili aplikacije za Android, uz najbržu isplatu na račun.