Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Jadrolinija Jadrolinijin Sveti Duje jutros nije krenuo za Preko jer ne može ploviti po magli

Jadrolinijin Sveti Duje jutros nije krenuo za Preko jer ne može ploviti po magli

Brod je plaćen 7,7 milijuna eura bez PDV-a, a još 2 milijuna utrošena su za remont u Kraljevici

Putnici koji su jutros u zadarskoj Gaženici u 7 sati čekali na ukrcaj za Preko ostali su u luci jer trajekt kojim su morali ploviti – ne može isploviti po magli, javlja 057 Info.

Radi se o trajektu Sveti Duje, 'pravim imenom' Glykofilousa IV, kojega je Jadrolinija 2023. kupila u Grčkoj. Odmah po dolasku vidjelo se da on neće moći održavati  frekventnu liniju Split – Supetar, iako je to jedna od najmirnijih morskih ruta, pa je prebačen na liniju Drvenik – Sućuraj. Uskoro je stigao na zadarsko područje, ali nedavno su zbog toga umalo prosvjedovali žitelji Dugog otoka, zbog manjeg kapaciteta i nemogućnosti prijevoza većih kamiona.

Dugootočani su dobili Jurja Dalmatinca, a Sveti Duje je prebačena na najjednostavniju liniju Zadar – Preko. Međutim, kada je jutros trebao isploviti još jednom je isplivala jedna od njegovih brojnih slabosti – brod plaćen 7,7 milijuna eura bez PDV-a, s naknadnim remontom u Kraljevici od 2 milijuna eura, nije opremljen za plovidbu po magli.

Putnici su zato morali pričekati termin polaska Ugljana, broda sagrađenog 2009. godine, pod imenom – Glykofilousa III. Srećom, prethodnik je za razliku od svog nasljednika barem opremljen uređajima za plovidbu u magli, piše 057 Info.

Vaša reakcija na temu