Splitska gradska uprava je objavila kratkoročni plan prijma službenika i namještenika na neodređeno vrijeme. Pretpostavka je da im manjka okruglih 80 ljudi. No, plan je daleko od realnosti.
Primjerice, planom prijma u 2023. godini predviđeno je zapošljavanje 63 službenika i namještenika, a u toj godini 28 službenika i namještenika je prekinulo službu, a zaposlilo ih se 24.
Još početkom ove godine objavljen je plan u kojem se na neodređeno vrijeme u Gradsku upravu trebalo zaposliti 63 ljudi.
No, ni blizu nije realiziran jer je od početka ove godine zaposleno 15 djelatnika, a otišlo ih je šest.
- Pomorski redari zaposleni su sukladno novoj zakonskoj obavezi, a preostala radna mjesta popunjena su s obzirom na sistematizaciju i potrebe službi/upravnih odjela - objasnili su iz Grada Splita.
Premda nisu realizirali plan zaposlenja od početka ove godine, prošli tjedan su objavili novi plan u kojem imaju namjeru zaposliti još 80 ljudi.
- Donošenje Plana prijma zakonom je utvrđeni preduvjet za provođenje javnih natječaja za zapošljavanje službenika i namještenika u Gradskoj upravi. Plan nije obvezujući tako da se navedeni broj službenika mora zaposliti, ali natječaj se ne može provesti za veći broj od onog koji je planiran. U Planu su izražene potrebe upravnih tijela, a sukladno sistematizaciji radnih mjesta - obrazložili su.
Posljednja izmjena i dopuna Plana prijma, dodali su, posljedica je ne samo odlaska službenika iz Gradske uprave nego i nedavno provedene izmjene ustroja Gradske uprave, a novi poslovi koje na sebe preuzima Gradska uprava zahtijevaju drugačiji profil i struku službenika.
- Pritom valja istaknuti kako se politikom zapošljavanja u Gradskoj upravi pomno upravlja vodeći računa o optimizaciji procesa te racionalizaciji i efikasnosti. To potvrđuje i činjenica da je prvog dana ovog mandata Grad Split zapošljavao 413 službenika i namještenika, a s jučerašnjim danom broj zaposlenih je 396. Dakle, broj zaposlenih je za 5 posto manji - navode iz Grada.
Obrazložili su kako je Banovina preuzela ili će u budućnosti preuzeti dodatne obaveze i proširenje djelatnosti, kao što je veći broj predmeta iz domene državnog zemljišta, obvezu zapošljavanja pomorskih redara, osnivanje Odsjeka za promet u sklopu razvoja Inteligentnog transportnog sistema, dodatno osnaživanje prometnog redarstva, a koje su dijelom i razlog za planiranje novih zapošljavanja.
Tako se planira zaposliti 49 službenika sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem, jedan službenik za završenim sveučilišnim prijediplomskim studijem ili stručnim prijediplomskim studijem ili stručnim kratkim studijem tehničke struke, 15 službenika srednje stručne spreme, deset vježbenika sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem, četiri vježbenika srednje stručne spreme i jedan namještenik srednje stručne spreme.