Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović FOTO/VIDEO: SINJ Sve je spremno za Thompsonov koncert, organizatori najavljuju iznenađenja

FOTO/VIDEO: SINJ Sve je spremno za Thompsonov koncert, organizatori najavljuju iznenađenja

Sigurnost i zdravlje posjetitelja su najveći prioriteti

Nakon što se 'zagrijao' na zagrebačkom hipodromu, Marko Perković Thompson 4. kolovoza stiže na onaj sinjski, kako bi uveličao Dane Alke i Velike Gospe u Cetinskom kraju. Osim publike, među kojom već tjednima vlada uzbuđenje, spremni su i ugostitelji, ali i svi koji će raditi na očuvanju zdravlja i sigurnosti u Sinju.

'Sa svim službama i organizatorom koncerta smo donosili određena rješenja i odluke. Grad Sinj je osigurao parkirna područja unutar samog grada, to su Stočni pazar, Franjevačka osnovna škola, osigurali smo i parking za autobuse na području bivše tvornice Dalmatinke, osigurali smo aerodrom, oko 6.000 vozila na njemu može stati', kazao je gradonačelnik Miro Bulj.

'Na raspolaganju je gospodarska zona Kukuzovac, s tim da će kružiti autobusi od 15 do 3 sata ujutro gdje ćemo prihvaćati i iskrcavati ljude koji su parkirali na udaljenijim mjestima od Hipodroma. Ti su autobusi besplatni. Osigurali smo i tri vučne službe koja će micati vozila koja smetaju ili su nepropisno parkirana', dodao je Bulj.

'Pozivam sve da budemo dostojanstveni, da budemo zajedno, da čuvamo jedni druge. Ovo je značajno događanje za grad. Pokazat ćemo se kao pokretač ovog tipa turizma. Smještajni kapaciteti u Sinju, na području Cetinske krajine i Splitsko-dalmatinske županije su puni. Ovim koncertom možemo pokazati da Sinj i u budućnosti može organizirati ovako značajne koncerte koji mogu donijeti zaradu našim ljudima', istaknuo je Bulj.

Načelnik Policijske uprave splitsko-dalmatinske Marko Srdarević je ocijenio da se radi o vrlo izazovnom događaju kojemu će prisustvovati 150.000 osoba.

'Ovaj koncert je izazovno javno okupljanje u svakom smislu, prvenstveno zbog činjenice da će u Sinju na koncertu prisustvovati 150 tisuća ljudi. Pripreme za ovo javno okupljanje obavljamo od saznanja za koncert, a zajedničke pripreme tijekom cijelog mjeseca srpnja i spremni smo za realizaciju. Najveći izazov policije je odvijanje prometa, prema organizatorima je najavljeno oko 48 tisuća vozila koji će doći na koncert uz već 25 registriranih vozila u gradu Sinju. Te brojke pokazuju izazov, i cijeli dan će biti gužve u Sinju, to ću odmah naglasiti. Očekujemo i zastoj u određenim terminima', kazao je Srdarević.

Na dan koncerta je unaprijed određeno da će se Ulica Miljenka Buljana, Put Piketa i Put Šumarije zatvoriti od 8 sati. Do 12 sati dozvolit će se prometovanje stanarima ulica, a nakon podneva će tamo moći proći samo žurne službe. Te ulice su nužne za funkcioniranje, a posebno za dolazak pješaka na koncert.

'Molim sve one koji ne idu u Sinju da koriste alternativne pravce, autocestu A1 i županijske ceste prema Muću, Drnišu i Kninu. Pozivamo posjetitelje da  izbjegavaju prometovanje cestom D1, ona će biti izuzetno opterećena i prometnica koju ćemo maksimalno štiti zbog prolaska žurnih službi. Posjetitelje molimo da koriste županijske i lokalne ceste iz smjera Trilja, Otoka i Obrovca. Najveće gužve očekujemo na dan koncerta od 13 do 20 sati i od 23 sata do 3 iza ponoći, iza koncerta. Na deset lokacija će biti timovi Hitne pomoći, Crvenog križa, civilne zaštite i policije. Osim mobilnih timova hitnih službi, na hipodromu će biti stacionar za pružanje hitne pomoći, a stacionar će biti i u Domu zdravlja u Sinju. Privremena policijska postaja bit će na stadionu Nogometnog kluba Junak, neposredno uz hipodrom. Na osiguranju događaja radit će oko 1.500 redara i još 1.020 policijskih službenika', naveo je načelnik PU splitsko-dalmatinske Marko Srdarević.

Ugostitelji se pripremaju, održani je niz koordinacijskih sastanaka. 

'Napravljen je elaborat i operativni plan rada zdravstvenog sustava Splitsko-dalmatinske županije. Na samom hipodromu bit će deset timova hitne medicinske službe. To nije sve. Uz stacionar u vršnom periodu, znači nakon što počne koncert od  22 sata, imat ćemo još dva tima hitne medicinske službe koji će služiti za evakuaciju ugroženih pacijenata prema Splitu. Tako da bismo sačuvali resurse na stadionu, imat ćemo četiri tima, dva hitne medicinske službe koji će također služiti za evakuaciju srednje teških i lakših bolesnika ako bude trebalo u KBC Split koji je jedina relevantna bolnica.

Dakle, što se tiče hipodroma, mi sudjelujemo i u radu, to nisu stacionari nego centri hitnih medicinskih intervencija. Isto tako imamo potporu i za centar hitnih medicinskih intervencija na samom hipodromu. Grad Sinj će ga pojačati s dodatna dva, znači da ćemo imati pet timova hitne medicine. Tri tima će biti u samoj ispostavi, po jedan u Veteranskom centru te policijskoj postaji', kazao je Leo Luetić, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Županije splitsko-dalmatinske.

Dodaje kako smatraju da je to dovoljno, što se tiče organizacije hitne medicinske službe. 'Ona nije rađena napamet, rađena je prema nekim studijama. Ukupno na terenu će biti 84 ljudi i 15 timova. Uglavnom će na hipodromu biti dragovoljci', dodao je Luetić.

S obzirom na veličinu skupa može se očekivati da će 300 do 400 osoba zatražiti liječničku pomoć.

'Međutim, to će uglavnom biti lakše stvari, ali se može očekivati da će njih 50 do 60 trebati nekakvu ozbiljniju liječničku skrb', ističe Luetić.

Srđan Kuščević, pročelnik Područnog ureda civilne zaštite Split istaknuo je kako će Ravnateljstvo civilne zaštite podignuti šatore za stacionara i opremit će i ležajima. Prema procjeni hitne medicinske pomoći bit će potrebno nekih 40 - 50 ležaja.

'Sudjelovat će 64 naših djelatnika na hipodromu, a još 10-ak će ih biti u 112 centrima. Dolazi ispomoć iz Zagreba i Osijeka. Crveni križ će sudjelovati s 55 djelatnika', kazao je Kušćević.

Hipodrom će se osiguravati s pet vatrogasnih vozila i 20 vatrogasaca. A u neposrednoj blizini će biti još tri vozila i 10 vatrogasaca. Sveukupno  45 vatrogasaca i 12 vozila, kazao je glavni vatrogasni zapovjednik Splitsko-dalmatinske županije Ivan Kovačević. Angažirane su sve vatrogasne postrojbe s operativnog područja Sinj - Vrlika, Hrvace, Otok, Dicmo i Trilj. Neprekidne će biti i ophodnje. U svim vatrogasnim domovima,  od Lovreća i Dugopolja, bit će pojačana dežurstva. 

U ime organizatora Mirko Gudelj je poručio da se ulazi otvaraju od 16 sati.

'Još jednom bih pozvao sve da preuzmu mobilnu aplikaciju, kroz mobilnu aplikaciju će dobiti najnovije informacije te koristeći navigaciju će se moći lakše snalaziti za sam dolazak do svojih ulaza i za snalazak unutar samog hipodroma. Što se tiče tih nekih produkcijskih detalja sve ono što je viđeno u Zagrebu bit će i tu po pitanju stagea, pirotehnike, dronova. Bit će malih izmjena', najavio je Gudelj.

Koncert će trajati 2 sata i 45 minuta. 

Vaša reakcija na temu